اخبار داغ

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی؛

حق‌‌الزحمه کارکنان بخش خصوصی دامپزشکی تا پایان سال پرداخت می‌شود/ با دستور مقامات تهران در بحران تب برفکی قرارداد خرید خدمت منعقد کردیم

حق‌‌الزحمه کارکنان بخش خصوصی دامپزشکی تا پایان سال پرداخت می‌شود/ با دستور مقامات تهران در بحران تب برفکی قرارداد خرید خدمت منعقد کردیم
بهداد گفت: علیرغم پیگیری‌های متعدد قسمتی از مبلغ قرارداد خرید خدمت با بخش خصوصی تخصیص داده نشده که البته بر اساس قول ریاست سازمان دامپزشکی کشور تا پایان سال مشکل حل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر حسین بهداد در گفت‌وگو با آناج در خصوص عدم پرداخت حقوق کارکنان بخش خصوصی دامپزشکی در زمان واکسیناسیون تب برفکی، اظهار داشت: هنگام بحران تب برفکی در سال 95 طبق دستور رئیس سازمان دامپزشکی و دقیقا مطابق با مبلغی که به استان آذربایحان‌شرقی در نظر گرفته شده بود، قرارداد خرید خدمت با بخش خصوصی منعقد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: از این مبلغ بخش عمده‌ای تخصیص داده شد ولی علیرغم پیگیری‌های متعدد و چندین بار مراجعه و پیگیری حضوری از سازمان مرکزی، قسمتی از مبلغ تخصیص داده نشده که البته بر اساس قول ریاست سازمان دامپزشکی کشور تا پایان سال مشکل حل خواهد شد. 

,

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به انتقاد برخی کارکنان در خصوص کم‌کاری مسئولین استانی در پرداخت این مطالبات عنوان کرد: با توجه به مباحث مرتبط با تغییرات مدیریتی در استان اینگونه مطالب و شبهه افکنی‌ها و اتهام زنی‌ها که به هیچ عنوان مرتبط با عملکرد اداره کل دامپزشکی استان نیست، ممکن است درحال افزایش باشد.

,

گفتنی است؛ تعدادی از کارکنان بخش خصوصی اداره‌‌کل دامپزشکی آذربایجان‌‌شرقی با ارسال پیام‌‌هایی به تحریریه مجتمع رسانه‌‌ای آناج، پیگیر مطالبات‌‌شان شده بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه