اخبار داغ

پایان اردوی کبدی کاران دنا نشین در استان فارس + تصاویر

پایان اردوی کبدی کاران دنا نشین در استان فارس + تصاویر
کبدی کاران دنا نشین بعد از اتمام اردوی آمادکی تیمی خود در شهر ستان سپیدان استان فارس عازم مسابقات کشوری در این رشته شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از سفیر دنا؛تیم کبدی استان کهگیلویه وبویراحمد که متشکل از هیئت های شهرستان دنا و  گچساران است پس از اردوی مشترک با  برگزاری دیدار دوستانه با تیم فارس عازم شیراز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر دنا,

در این دیدارها تیم بزرگسالان در دیدار اول با نتیجه ۵۱ بر ۴۶ مغلوب شد، اما تیم جوانان استان با نتیجه ۵۹ بر ۳۱بر تیم جوانان فارس غلبه کرد همچنین در دیدار دوم تیم کبدی استان با نتیجه ۴۱بر ۳۰تیم فارس را شکست داد.

,

پرندوار رئیس هیئت کبدی استان در رابطه با این اردو افزود:این اردو جهت امادگی تیم کبدی استان برای شرکت در مسابقات ۶جانبه دهه فجر در شهر گچساران دایر شده است.

,

وی با تشکر از  مسئولان شهرستان دنا از جمله سرهنگ ستوده فرمانده سپاه شهرستان دنا، شهردار و شورای اسلامی شهر سی سخت،نظری رییس اداره ورزش و جوانان مربیان زحمت کش و همچنین اقای دکتر رهنما شهردار شهر سپیدان در جهت هماهنگی اقامت تیم در شهر  سپیدان گفت: با تمرین های صورت گرفته  تیم کبدی دنا نشین شهرستان دنا در چند روز اخیر ، امید به قهرمانی این تیم دور از انتظار نیست.

,

لازم به ذکر است تیم کبدی شهرستان دنا در چند سال اخیر مقام های زیادی را در این رشته کسب کرده که  می طلبد مسئولان با سرمایه گذاری برای روی این ورزش، این موضوع را بیشتر در زمره کاری خود قرار دهند.

,

 

,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه