اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

مسئولان مراقب باشند/ رمز موفقیت, ولایتمداری است

مسئولان مراقب باشند/ رمز موفقیت, ولایتمداری است
امام جمعه میاندوآب گفت: اگر کسی برای شما خبری آورد که هویت آن فرد را می دانید و آدم نرمالی نیست, مراقب وی بوده و به حرفش بها ندهید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در شورای اداری شهرستان میاندوآب در سخنانی با ارائه نکاتی در مورد اخلاق و با اشاره به آیاتی از سوره حجرات, اظهار کرد: کارها را باید با قرآن شروع کرد چرا که سبب نورانیت شده و تاثیر روحی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

امام جمعه میاندوآب افزود: برای دست یابی به سعادت دنیا و آخرت باید به دستورات دین عمل کنیم و همه اقشار مختلف مردم و مسئولان باید به این موضوع توجه داشته باشند.

,

وی با تاکید بر رعایت تقوای الهی, گفت: باید همه مردم و مسئولان تقوا را رعایت کرده و خداوند را ناظر بر اعمال و رفتار خود ببینند.

,

حسن زاده با اشاره به اینکه مسئولان با توجه به مسئولیت خود با افراد مختلفی دیدار دارند, تصریح کرد: ممکن هست که این افراد برای شما خبری هم بیاورند ولی باید در این مورد دقت کرد.

,

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: اگر کسی برای شما خبری آورد که هویت آن فرد را می دانید و آدم نرمالی نیست, مراقب وی بوده و به حرفش بها ندهید.

,

وی افزود: باید مراقب باشید و هر حرفی و هر فکر و اندیشه ای را باور نکنید و آگاه باشید که می خواهد چه برایتان القا کند.

,

امام جمعه میاندوآب گفت: توفیق ما تنها در توجه و پیروی از ولایت فقیه است و باید به این موضوع توجه داشته و همواره عامل به آن باشیم.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه