اخبار داغ

نماینده مردم دامغان در مجلس:

مدیرانی که به سن بازنشستگی رسیده اند جای خود را به مدیران جوان بدهند

مدیرانی که به سن بازنشستگی رسیده اند جای خود را به مدیران جوان بدهند
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بالا بودن سن مدیران استان سمنان گفت: مدیرانی که به سن بازنشستگی رسیده اند جای خود را به مدیران جوان بدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص هدفگذاری استاندار جدید سمنان برای ایجاد تحول در نظام اداری استان اظهار کرد: براساس آنچه که در طی نزدیک به دو سال حضور خود در سمت نمایندگی مردم دامغان در ساختار اداری استان مشاهده کرده ام باید بگویم که بدنه اداری استان کهنه شده و سن مدیران استان نیز بالا رفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نماینده مردم دامغان افزود: نکته ای که در خصوص تحول اداری استان حائز اهمیت است آنکه هم اکنون در استان سمنان به تعداد بسیار بالایی نیروی تحصیل کرده و جوان وجود دارد که در بین آنها نیروهای مدیر و دانشمند نیز دیده می شوند.

,

حسن بیگی تصریح کرد: افرادی که به سن بازنشستگی رسیده اند باید از سیستم اداری کشور و استان خارج شوند و جای خود را به مدیران جوان و با انگیزه بدهند.

,

وی با یادآوری جلسه مجمع نمایندگان استان با سید شهاب الدین چاوشی قبل از انتخاب وی به عنوان استاندار سمنان گفت: نمایندگان استان در آن جلسه نیز بر ضرورت جوانگرایی تاکید کرده بودند و خود آقای چاوشی نیز ملاحظه ویژه ای در این خصوص داشتند.

,

نماینده دامغان ادامه داد: معتقدم نیروهای جوان استان سمنان می توانند بخش های مختلف این استان را با تحولات روز کشور همراه و هماهنگ کنند که این امر در حال حاضر با حضور نیروهای قدیمی به کندی انجام می شود.

,

حسن بیگی خاطرنشان کرد: استان سمنان برای جذب سرریز جمعیت استانهای تهران، مازندران و گلستان نیازمند کادر اداری جوان، باانگیزه و کارآمد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه