اخبار داغ

رئیس دادگستری آران و بیدگل:

شوراها بر عملکرد مالی شهرداری نظارت داشته باشند/ واگذاری زمین‌های شهرک‌های صنعتی آران به کارمندان تخلف است

شوراها بر عملکرد مالی شهرداری نظارت داشته باشند/ واگذاری زمین‌های شهرک‌های صنعتی آران به کارمندان تخلف است
رئیس دادگستری آران و بیدگل، گفت: واگذاری زمین به مسئولان و کارمندان ادارات دولتی در شهرک های صنعتی تخلف است و پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن، محسن تاج افروز صبح امروز در جلسه مشترک با اعضای شورای شهر آران و بیدگل، با تاکید بر اینکه پیش از تملک قانونی اراضی نباید هیچ اقدام عمرانی صورت گیرد، ضرورت نظارت بر عملکرد مالی شهرداری ها را یادآور شد و اظهار کرد: شوراهای شهر باید نظارت دقیقی بر عملکرد مالی شهرداری ها داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

رئیس دادگستری آران و بیدگل دقت در صدور مجوزهای ساخت و ساز را مهم خواند و عنوان کرد: واگذاری زمین به مسئولان و کارمندان ادارات دولتی در شهرک های صنعتی تخلف است و پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.

,

وی با بیان این که ممکن است برخی افراد با استفاده از فرصت ها به سوءاستفاده از فضای شهرداری بپردازند، به اعضای شورای شهر توصیه کرد: تلاش کنید دست دلالان از فضای شهرداری کوتاه شود.

,

تاج افروز حفظ همدلی مردم و اعضای شورای شهر را مهم دانست و اضافه کرد: باید فرصت به وجود آمده را قدر دانست و با تمام تلاش برای خدمت به مردم اقدام کرد.

,

وی به اعضای شورا توصیه کرد: حتما در امور مختلف با مشورت مشاوران حقوقی اقدام کنید و به انتخاب پیمانکاران با انصاف اهتمام داشته باشید.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه