اخبار داغ

ازسرقت سیم‌های برق تا دزدی از منازل روستایی در جوین

ازسرقت سیم‌های برق تا دزدی از منازل روستایی در جوین
ساکنین روستای بید (از توابع بخش عطاملک شهرستان جوین) در پی سرقت سیم‌های برق و افزایش دزدی از منازل، خواستار شناسایی و برخورد جدی دستگاه‌های امنیتی با عاملان این موضوع شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طبق اعلام خبری از سوی یکی از ساکنان روستای «بید» مبنی بر سرقت سیم های برق و دزدی از منازل در این روستا توسط افراد ناشناس، به منظور صحت و سقم این خبر با یکی از اهالی روستا پیرامون این مطلب به گفتگو نشستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

از ترس سارقان سیم های برق جرات نداریم منازل خود را رها کنیم

, از ترس سارقان سیم های برق جرات نداریم منازل خود را رها کنیم,

 

,

محمد بیدی یکی از ساکنان روستای بید در گفت و گو با آل نور اظهار داشت: متاسفانه  گاهی اوقات شاهد سرقت هایی در این روستا توسط افراد ناشناس هستیم که در تاریکی شب صورت می گیرد.

,

 

,

, ,

 

,

وی افزود: همچنین از ترس سارقان سیم های برق جرات نداریم منازل مسکونی خود را رها کنیم یا بخواهیم به راحتی به مسافرت یا به شهرهای درون استانی سفری داشته باشیم.

,

 

,

این شهروند جوینی ادامه داد: پایگاه بسیج روستا برای راه اندازی گشت های شبانه به منظور کاهش جرائم سیم دزدی در این روستا اقدام کرده است.

,

 

,

وی در پایان گفت: ساکنین روستای بید از این موضوع نگران هستند و از متولیان امر برای بر قراری هر چه بهتر امنیت و آرامش ساکنان این روستا اقدام و با متخلفان به شدت برخورد کنند.

,

 

,

گشت زنی در روستاها برای برقراری امنیت

, گشت زنی در روستاها برای برقراری امنیت,

 

,

گرمابی، رئیس پاسگاه بخش عطاملک جوین در گفت و گو با آل نور اظهار داشت:  هر روز ساعت 2 الی 4 صبح گشت های ما 17 روستای حوزه استحفاضی را مورد بررسی قرار می دهند که روستای بید هم جزو آنها است.

,

 

,

وی افزود: وظیفه ما در نیروی انتظامی برقراری امنیت در منطقه بوده و  تمام تلاش ما این است که  وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

,

 

,

خواستار کمک اهالی روستا برای ریشه کن شدن دزدی ها هستیم

, خواستار کمک اهالی روستا برای ریشه کن شدن دزدی ها هستیم,

 

,

گرمابی ادامه داد: برای اینکه شاهد اینگونه دزدی ها نباشیم خود مردم روستا هم باید کمک کنند.

,

 

,

, ,

وی بیان داشت: برای اینکه جمعیت روستای بید اکثرا سالخورده هستند و بیشتر خانه ها خالی از سکنه است و مالکان بیشتر در شهرها ساکن بوده و در منازل خود حضور ندارند، بنابراین باید درب و پنجره ها را قفل مناسب بزنند.

,

 

,

گرمابی در پایان گفت: همچنین بهتر است ساکنان نسبت به نصب دوربین و دزدگیر در منازل خود اقدام کنند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه