اخبار داغ

معاون فرماندار جاجرم؛

دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی است

دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی است
معاونت فرمانداری جاجرم در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر، با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی است گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان جاجرم با حضور مسئولین استانی شاهد بهره برداری و افتتاح 62 پروژه با اعتبار 16 میلیارد تومان خواهیم بود و همچنین تعداد 9 پروژه با اعتباری بیش از 4 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، محمدعلی صاحبی معاون فرماندار جاجرم در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان جاجرم امروز یکم بهمن ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی گفت : دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاورد های  انقلاب اسلامی است. لذا مدیران دستگاه ها باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که اجرای مراسمات و برنامه های جشن پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مردم برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم, پایگاه خبری جاجرم,

 وی با تاکید بر تلاش بیش از پیش مدیران دستگاه ها در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم گرامیداشت یوم الله دهه فجر مشارکت و تعامل دستگاه ها در برگزاری مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی، حضور فعال در برنامه ها به همراه کارکنان و خانواده ، زیباسازی و تزئین ادارات و سطح شهرستان به تناسب ایام پیروزی انقلاب و جشن شکوهمند انقلاب در شهرستان جاجرم را خواستار شد.

,

 معاونت فرمانداری جاجرم با تاکید بر تعامل مدیران دستگاه ها با خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس گزارش عملکرد دستگاه ها به منظور آگاه سازی اقشار مختلف جامعه و تنویر افکار عمومی تصریح داشت :مدیران دستگاه های اجرایی جهت آگاه سازی جامعه و اقشار مختلف مردم باید با خبرنگاران و اصحاب رسانه تعامل سازنده داشته باشند و با تشریح عملکرد دولت تدبیر و امید و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح جامعه از طریق دستگاه تحت نظارت خود ضمن آگاه سازی و اطلاع رسانی در ایجاد فضای آرامش، شور و نشاط و افزایش رضایت مندی مردم در جامعه بکوشند.

,

 وی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور مدیران در فضای مجازی و اطلاع رسانی پیرامون اقدامات و فعالیت های صورت گرفته از طریق فضای مجازی به انعکاس دقیق و کامل اخبار از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز اشاره نمود و تصریح داشت : خبرنگاران با انعکاس دقیق و کامل اخبار بویژه در بحث برنامه های دهه فجر و برنامه هایی که در طول این ایام در سطح شهرستان برگزار خواهد شد و همچنین چاپ گزارش عملکرد اقدامات انجام شده از سوی دستگاه ها در دولت تدبیر و امید و نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش اساسی در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی دارند.

,

 محمدعلی صاحبی ضمن تشریح گزیده ای از برنامه های درنظر گرفته شده جهت اجرا در سطح شهرستان جاجرم در ایام الله دهه مبارک فجر به پروژه های قابل افتتاح در این ایام اشاره نمود و تصریح داشت : در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان جاجرم با حضور مسئولین استانی شاهد بهره برداری و افتتاح 62 پروژه با اعتبار 16 میلیارد تومان خواهیم بود. همچنین تعداد 9 پروژه با اعتباری بیش از 4 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

,

محمدنیا فرمانده سپاه شهرستان جاجرم ضمن تشریح برنامه های سپاه شهرستان جاجرم در دهه مبارک فجر گفت: ما در مجموعه سپاه در ایام الله دهه مبارک فجر در سطح شهرستان جاجرم بیش از 120 عنوان برنامه اجرا خواهیم کرد.

,

وی فضا سازی سطح شهر، گلباران تمثال مبارک امام در روز 12 فروردین، دیدار با امام مجعه شهرستان جاجرم، سرکشی از خانواده معظم شهدا، نور افشانی در شب 22 بهمن از اهم برنامه های دهه فجر اعلام کرد.

,

در ادامه جلسه هریک از اعضا به ارائه نظرات و پیشنهادات در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان جاجرم پرداختند.

,

, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه