اخبار داغ

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مرند:

دومین روز عملیات برای نجات کوهنورد جوان تبریزی در میشو آغاز شد

دومین روز عملیات برای نجات کوهنورد جوان تبریزی در میشو آغاز شد
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مرند از ادامه تلاش ها و اقدامات تخصصی 60 نفر از امدادگران برای پیدا کردن کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات کوه میشو خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب ذوالفقاری در گفتگو با پیام مرند، با اشاره به مفقود شدن کوهنورد جوان در کوهستان میشو مرند  گفت: کوهنورد ۲۹ ساله تبریزی از ظهر روز جمعه در کوهستان میشو مفقود شده است که خبر این واقعه توسط همگروهی های وی اعلام و درخواست کمک گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , پیام مرند,

وی افزود: به دنبال این امر یک تیم امداد و نجات از هلال احمر مرند عازم منطقه شدند اما با نزدیک شدن به زمان تاریکی هوا سه تیم دیگر نیز از تبریز به کمک آمدند.

,

سرپرست هلال احمر مرند ادامه داد: از صبح امروز شنبه نیز شش تیم تخصصی شامل ۶۰ نفر در منطقه حاضر و جستجو ها همچنان ادامه دارد و منطقه ای هم که هم تیمی های فرد اعلام کردند سه مرتبه پایش شده اما تاکنون هیچ گونه ردی پیدا نشده است.

وی با بیان اینکه هنوز هیچ حدسی درباره فرد مفقود شده نمی توانیم بزنیم، گفت: نیت ما این است که فرد مفقود شده صحیح و سالم باشد و ما نیز با تمام قوا تلاش می کنیم تا با پیدا کردن وی، بعد از انجام کارهای درمانی، او را صحیح و سالم به خانواده اش تحویل دهیم.

ذوالفقاری افزود: امسال این چهارمین کوهنوردی است که در کوه میشو شهرستان مرند مفقود می شود که البته سه نفر قبلی، صحیح و سالم پیدا شده اند.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه