اخبار داغ

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد:

امحای انواع کالای قاچاق در زنجان به ارزش بیش از 4 میلیارد ریال/پوشاک بیشترین کالای قاچاق کشف شده در استان است

امحای انواع کالای قاچاق در زنجان به ارزش بیش از 4 میلیارد ریال/پوشاک بیشترین کالای قاچاق کشف شده در استان است
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: در 9 ماهه سالجاری انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 4 میلیارد و یک صد میلیون ریال در استان زنجان طی پنج مرحله امحاء شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی امروز در گفت و گو با عصر زنجان، با بیان اینکه ارزش پرونده های قاچاق تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان زنجان در 9 ماهه سالجاری 119 میلیارد و 900 میلیون ریال است، اظهار کرد: بیشترین کالای قاچاق کشف شده در استان زنجان مربوط به پوشاک است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه در 9 ماهه سالجاری بیشترین کالای قاچاق کشف شده در استان زنجان مربوط به پوشاک با 260 محموله مکشوفه است، ابرار کرد: محصولات آرایشی و بهداشتی با 45 محموله مکشوفه و سیگار با 40 محموله کشف شده به ترتیب بیشترین کشفیات استان زنجان در 9 ماهه سالجاری بوده است.

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه در بخش پوشاک 220 پرونده وارده به تعزیرات حکومتی مختومه شده است، عنوان کرد: میزان جریمه نقدی متخلفان در 9 ماهه سالجاری در بخش پوشاک بالغ بر 42 میلیارد ریال بوده است.

,

ممیزی با اشاره به اینکه در بخش لوارم آرایشی بهداشتی کشف شده در استان زنجان 45 پرونده در 9 ماهه سالجاری وارده تعزیرات حکومتی استان زنجان شده است که 41 پرونده در این مدت مختومه شده است، افزود: جریمه نقدی متخلفان در این مدت بالغ بر 3 میلیاردو 600 میلیون ریال بوده است.

,

وی با بیان اینکه در 9 ماهه سالجاری 40 پرونده سیگار قاچاق در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شده که 43 پرونده مختومه شده است،تصریح کرد: میزان جریمه نقدی متخلفان در این مدت 13 میلیارد ریال بوده است.

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 4 میلیاردو یک صد میلیون ریال در استان زنجان در پنج مرحله امحاء شده است، ادامه داد: در 9 ماهه سالجاری بیش از 500 هزار نخ سیگار قاچاق در استان زنجان امحا شده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه