اخبار داغ

تحولات جهان اسلام؛

ادامه تظاهرات مردم بحرین در حمایت از «آیت الله عیسی قاسم»+تصاویر

ادامه تظاهرات مردم بحرین در حمایت از «آیت الله عیسی قاسم»+تصاویر
صدها بحرینی در مناطق مختلف این کشور، در ادامه حمایت از آیت الله عیسی قاسم، تظاهرات گسترده ای را علیه رژیم آل خلیفه برگزار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ صدها بحرینی از مناطق مختلف کشور به دعوت از گروه های انقلابی تظاهرات گسترده ای را در چند ساعته گذشته در حمایت از «آیت الله عیسی قاسم»، رهبر شیعیان بحرین برگزار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

به گزارش شبکه خبری «المیدان» بحرین ،اهالی مناطق مختلف این کشور از جمله«ابوصیبع، کرانه، المصلی و …» با برگزاری تظاهرات گسترده در مناطق خود، خواستار لغو محاصره خانگی آیت الله عیسی قاسم شدند.

,

تظاهرکنندگان با سردادن شعارهای«جان و روح ما فدای شما، لبیک یا فقیه و …» اعلام کردند که تا پایان شکسته شدن محاصره، به تظاهرات خود علیه رژیم آل خلیفه ادامه خواهند داد.

,

تظاهرکنندگان همچنین با در دست داشتن تصاویر شماری از زندانیان در بند رزیم، از سازمان های به اصطلاح حقوق بشری درخواست کردند تا جلوی صدور حکم اعدام های صوری علیه جوانان انقلابی را بگیرند.

,

علمای بحرین در خصوص مسئله آیت الله عیسی قاسم اعلام کرده اند که در صورت ادامه محاصره خانگی این رهبر عالیقدر از سوی رژیم آل خلیفه، وضعیت جسمانی وی دچار مشکل خواهد شد.

,

بر این اساس، 236 روز از محاصره آیت الله عیسی قاسم توسط نیروهای امنیتی رژیم آل خلفه می گذرد و نیروهای رژیم اجازه دیدار را به مردم و علما از وی نمی دهند.

,

دادگاه رژیم آل خلیفه، آیت الله عیسی قاسم را به بهانه مسائل پول شویی در خانه خود حبس کرده است و اجازه خروج را به وی نمی دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه