اخبار داغ

شمال هرمزگان غرق در محرومیت؛

فقر ذاتی کوهشاه احمدی و بی توجهی ها برای تغییر وضع موجود+تصویر

فقر ذاتی کوهشاه احمدی و بی توجهی ها برای تغییر وضع موجود+تصویر
کوهشاه احمدی یکی از فقیرترین مناطق هرمزگان است که با گذشت چهار دهه از انقلاب مردم این منطقه همچنان در شرایط بد معیشتی به سر می برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیارم ، کوهشاه احمدی با وجود ذخایر غنی از منابع طبیعی ازجمله بادام تلخ، آویشن، باغات نارنگی، نخیلات فراوان و با وجود شرایط اب و هوایی مناسب زمینه کاشت گیلاس ، آلو، گردو و برخورداری از معادن آهن، دولومیت، کروم در فقر بسر می برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیارم,

مردم این منطقه راه ارتباطی مناسب جهت عبور و مرور ندارند و تمام ذخایر معدنی این بخش توسط افراد غیر بومی بهره برداری می شود تا سهم مردم کوهشاه از این معادن و ذخایر منابع طبیعی فقر و محرومیت باشد.

,

بخش کوشاه احمدی با وجود اینکه فرزندان زیادی را در دل خود پرورش داده و هم اکنون پست های مهم سازمانی دارند در طول سالهای پس از  انقلاب توجه دولت ها را به خود معطوف نکرده و مردم این منطقه همچنان مثل انسانهای زمان قدیم در بدترین شرایط بهداشتی  به سر می برند.

,

وجود تنگراهها در منزقه موجب شده تا کوهشاه احمدی محل عبور و مرور قاچاقچیان مواد مخدر شود از این رو مردم این بخش دچار معضل اعتیاد شده اند.

,

با استخراج از ذخایر منابع طبیعی و معدنی فراوانی که در بخش کوهشاه احمدی می توان زمینه های اشتغال را برای روستائیان فراهم کند اما شعارهای دولت ها و مسئولان تنها در حد حرف و دستور باقی مانده است.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه