اخبار داغ

راز قتل هولناک در اسفراین

راز قتل هولناک در اسفراین
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف یک فقره قتل در حوالی این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سپهرآیین ، سرهنگ"جاوید مهری"،فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام یک مورد فقدانی به مرکز فوریت های پلیسی 110 ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  , سپهرآیین, سپهرآیین, ، سرهنگ"جاوید مهری"،فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام یک مورد فقدانی به مرکز فوریت های پلیسی 110 ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند. ,

 

,

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران در بررسی های اولیه اقدام به تحقیقات میدانی در خصوص پیدایش فرد مفقود شده کردند، افزود: ماموران با مراجعه به محل تردد و همچنین محل کار فرد مفقودی دریافتند که قبل از مفقود شدن به طور مستمر با فردی با هویت معلوم در ارتباط بوده است. 

,


وی افزود: ماموران برای دستگیری مظنون به محل زندگی اش مراجعه و بلافاصله وی را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال نمودند. 

,
,


سرهنگ مهری با اشاره به اینکه با دستگیری مظنون و اعترافات وی پرده از راز قتل هولناکی برداشته شد، اظهار داشت: متهم در اظهارات خود عنوان داشته که با فرد مفقود شده از قبل اختلاف داشته و برای اینکه به این اختلافات پایان دهد وی را به قتل رسانده و در باغچه منزل یکی از بستگانش جسد اورا دفن و لباس هایش را نیز سوزانده است. 

,
,


فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین یادآور شد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل حادثه مراجعه و بعد از بازسازی صحنه قتل، جسد مقتول با همکاری قاتل کشف و برای تحقیقات بیشتر به سردخانه بیمارستان انتقال گردید. 

,
,


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم نیز بعد از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده حسب دستور مقام قضائی تحویل زندان شد، خاطر نشان کرد: فقر، اختلافات خانوادگی، اعتیاد، تربیت ناصحیح فرزندان و همچنین عدم کنترل خشم از علل بروز قتل بوده که در این راستا از خانواده های عزیز نیز انتظار می رود با تربیت صحیح و کنترل به جا فرزندان خود مانع از بروز اینگونه ناهنجاری های اجتماعی در سطح جامعه شوند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه