اخبار داغ

چشم انتظاری ۵ ساله گلزار شهدای گمنام بهمئی/غبار فراموشی بر مزار شهدا در سایه بی تدبیری مسئولان

چشم انتظاری ۵ ساله گلزار شهدای گمنام بهمئی/غبار فراموشی بر مزار شهدا در سایه بی تدبیری مسئولان
نزدیک به 5 سال از خاکسپاری سه شهید گمنام دفاع مقدس در شهر لیکک می گذرد اما هنوز گلزار مطهر این شهدا ساماندهی نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ماغر؛ شهرستان بهمئی در اردیبهشت سال 93 برای اولین بار عرصه حضور سه پرستوی خونین بالی که از یادگاران 8 سال دفاع مقدس و سند افتخار گذشتن عده ای از جوانان این مرز و بوم از همه داشته هایشان، حتی نام و نشان خود بود ؛بله شهرستان بهمئی در آن روزها عطر و بوی شهادت گرفت و مردم این خطه شهادت پرور که خود بارها در اوایل انقلاب برای استقبال از فرزندان شهید خود سنگ تمام می گذاشتند، اینبار هم برای سه جوان شهید بی نام و نشان هموطن که از دید ما بی نام اما آبرومندان حقیقی در آسمان ها و زمین هستند، سنگ تمام گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر,

, ,

, ,

, ,

اکنون نزدیک به 5 سال است که تنها پارک شهر لیکک به یمن قدوم مبارک سه شهید گمنام دفاع مقدس، مزین به بوستان شهدای گمنام شده است اما این بی نام و نشان های زمینی نزد دلهای زنگار گرفته از گناه ما، همچنان مظلوم واقع شدند و آنطور که باید نتوانستیم میزبان خوبی برایشان باشیم.

,

, ,

, ,

مسئولان شهرستان بهمئی در گرماگرم مراسم تشییع  و اربعین این سه شهید، سنگ قبور مطهرشان را آماده و نصب کردند اما از آن تاریخ به بعد ساماندهی گلزار این ستارگان زمینی به درازا کشید تا همچنان تاریخ ساماندهی این گلزار که می تواند نقطه عطف فرهنگی در مرکز شهرستان بهمئی باشد، مجهول بماند.

,

, ,

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این راستا از پیگیری و دریافت 500میلیون ریال کمک خیرین برای ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان خبر داد و گفت: این پول در حسابی نزد ناحیه مقاومت بسیج بهمئی است .

,

 سید روح الله شاهینی افزود: در صورتی که سایر نهادهای شهرستان اعتباری در این راستا در نظر بگیرند، مبلغ 500میلیون ریال اهدایی به اعتبارات ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان اضافه می شود.

,

با توجه به اینکه ما همه داشته هایمان را مدیون جانفشانی شهدا هستیم و نظر به اینکه بی نام و نشان ماندن بیشتر شهدای گمنام نتیجه دعا و خواست قبلی خودشان بود، ساماندهی گلزار شهدای گمنام حرکتی فرهنگی و در واقع ایجاد پناهگاهی برای دلهای خسته و شکسته است که می طلبد مسئولان شهرستان بهمئی هر چه سریعتر نسبت به اجرای این کار خیر اقدام کنند تا مردم شهید پرور بهمئی بیش از این شرمنده شهدا نباشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه