اخبار داغ

به بهانه ماجرای قبرستان بیات قم و سالگرد فوت مهندس بازرگان

بی کس و کاری سالخوردگانِ لیبرال در شهر انقلابی ها

بی کس و کاری سالخوردگانِ لیبرال در شهر انقلابی ها
نیمچه تحرکات هر ساله سالخوردگان و پسماندهای ملی مذهبی و لیبرال در قم به بهانه سالگرد فوت مهندس بازرگان ،در شهر قم که کانون محوری انقلاب می باشد، هیچ گاه توجه مردم را به خود جلب نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، حضور ملی مذهبی هایِ از رمق افتاده در قم و جولان کم فروغ رسانه های لیبرال در این کلانشهر مذهبی در سال های اخیر معمولاً بهانه هایی داشته از قبیل فوت ، تشییع جنازه و یادبود هایی برای افراد خاص.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

البته در چهار دهه اخیر تاکنون سفر هیئت های آشکار و مخفی سران لیبرال ملی مذهبی ها به قم و دیدار با معممین لیبرال حتی در حصر در قالب اپوزیسیون و گرفتن عکس های یادگاری و انتشار مواضع این عناصر، عموماً در جهت مقابله با نظام جمهوری اسلامی بوده به طوری که رسانه های بیگانه نیز نسبت به پوشش کامل لجن پراکنی اقدام و اهتمام جدی داشته و دارند.

,

به عنوان مثال این که سالانه حدود 200 نفر از سالخوردگان رو به موت گروهک منحله نهضت آزادی به بهانه سالگرد فوت مهندس بازرگان به قم می آیند و ضمن باز کردن  ورودی قبرستان قدیمی بیات و قرائت قرآن، با مراجع خود خوانده لیبرال تجدید دیدار می کنند.

,

در همین راستا باید گفت پنجشنبه هفته گذشته و در بیست و یکمین سالگرد فوت مرحوم بازرگان، ه اولین سالی بود که این محفل علاوه بر مهندس بازرگان، عزادار ابراهیم یزدی هم بود.

,

گویا ملی مذهبی ها، فوت مهندس بازرگان و آیت الله منتظری و ابراهیم یزدی و سحابی هاو،،،، و البته نارضایتی شدید حضرت (ره) از عملکرد و مواضع سیاسی این جریان سیاسی و فکری برایشان درس عبرت نشده به این جهت که تعمداً هر ساله به منظور ابراز وجود و امیدوار نگه داشتن جوانان قلیل خود در محافلی این چنین به خصوص در قم به نظام مقدس جمهوری اسلامی دهن کجی می کنند.

,

این در حالی است که پسماندهای ملی مذهبی ها چه در قالب مجمع محققین و مدرسین و چه در یکی از دانشگاه های قم باید بدانند که البته می  دانند که راه انقلابی پیر خمین که همانا مبارزه با مرفهین بی درد و متحجرین سیاسی و تفکر لیبرالیسم داخلی و استکبار ستیزی بود همچنان با هدایت مقام معظم رهبری ، با نشاط تر و پر رهروتر از هر زمان دیگری است و بی شک هوادار این طیف افراد به خصوص در شهر خون و قیام و دیار مقدس ولایتمداران انقلابی هیچ جایگاهی ندارند ، ولو آن که به دیدار  تازه به دوران رسیده ای چون احمد منتظری بروند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه