اخبار داغ

گزارشی از مراکز جدید تولید علم؛

بازار داغ فروش پایان نامه های دانشجویی در کافی نت/خبری از نظارت نیست

بازار داغ فروش پایان نامه های دانشجویی در کافی نت/خبری از نظارت نیست
با توجه به اینکه ارائه پایان نامه برای دریافت مدرک تحصیلی بسیار اهمیت دارد اکثر دانشجویان با مراجعه به کافی نت ها وپرداخت مبلغی اندک پایان نامه خود را دریافت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز پرس؛پایان نامه هایی دانشجویی به عنوان مهم ترین اثر یک دانشجو در طول دوره تحصیلی محسوب می شود،  زیرا نحوه نگارش پایان نامه ها نشان دهنده سطح علمی دانشجو می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز پرس,

در واقع هر دانشجو برای دریافت مدرک خود نیازمند ارائه پایان نامه به استاد خود می باشد، ازاین رو داشتن یک پایان نامه خوب برای دانشجویان اهمیت بسیاری دارد.

,

پایان نامه دانشجویی که در واقع نشان دهنده سطح علمی و آموزش دانشجو ودانشگاه است، می تواند یک ارزیابی علمی و آموزشی از دانشجو و اساتید دانشگاه مربوطه را نشان دهد زیرا دانشجو به واسطه آموزش هایی که دیده می تواند یک پایان نامه مطلوب را نگارش کند.

,

از آنجایی که طبق قانون خرید و فروش پایان نامه، مقاله و... جرم محسوب می شود،برخی از دانشجویان به دلایل مختلفی ترجیح می دهند با صرف هزینه  اندکی، پایان نامه مورد نظر خود را فقط با یک کلیک از کافی نت تهیه کنند.

,

ارائه پایان نامه توسط دانشجویان قطعا در پیشرفت علمی و اعتلای کشور موثر خواهد، بنابراین خرید وفروش پایان نامه ها در واقع اقدامی است که مانع از رشد علمی در بین دانشجویان می شود.

,

مغازه های کافی نت در مرکز شهر بندرعباس مکانی است که اغلب دانشجویان برای تهیه پایان نامه به آنجا مراجعه می کند.

,

تهیه پایان نامه با پرداخت 40 هزار تومان به کافی نت

, تهیه پایان نامه با پرداخت 40 هزار تومان به کافی نت, تهیه پایان نامه با پرداخت 40 هزار تومان به کافی نت,

یکی از فارغ التحصیل کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی در گفت وگو با خبرنگار هرمزپرس، با اشاره به اینکه پایان نامه خود را از کافی نت تهیه کرده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه دانش کافی برای انجام یک پایان نامه نداشتم، با پرداخت 40 هزار تومان به متولی کافی نت، پایان نامه را دریافت کرده و پس از ارائه به استاد مربوطه بانمره 19/5 فارغ التحصیل شدم.

, هرمزپرس،,

این فارغ التحصیل افزود: به واسطه آموزش های کمی که توسط استاد در کلاس ارائه شده بود و با توجه به موضوع پایان نامه (بررسی  وضعیت مناطق آزاد درایران)، به دلیل آموزش های محدودی که در زمینه پژوهش های آماری ارائه شده بود، به تنهایی قادر به نگارش پایان نامه نبودم.

,

وی در ادامه گفت: برای عضویت در سایت های معتبر نیز دانشجو باید زمان زیادی را برای تایید از طرف سایت مربوطه صرف کند در صورتی که اکثر اساتید در این سایت ها عضو هستند.

,

دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی با اشاره به اینکه  دانشجویان برای انجام پایان نامه به همراهی اساتید نیاز دارند، خاطرنشان کرد:اکثر دانشجویان برای تهیه پایان نامه با مشکل تفکیک منابع معتبر برای تهیه پایان نامه ها روبرو هستند و قطعا کمک اساتید و معرفی منابع می تواند به دانشجویان در ارائه پایان نامه بهتر کمک کند.

,

فروش پایان نامه راهی برای کسب درآمد

, فروش پایان نامه راهی برای کسب درآمد, فروش پایان نامه راهی برای کسب درآمد,

دانشجوی فارغ التحصیل رشته کامپیوتر، در گفت وگو با خبرنگار هرمز پرس؛ با اشاره به اینکه فروش پایان نامه و کپی از سایت ها به امری عادی در بین دانشجویان تبدیل شده است، اظهار کرد: متاسفانه بازار فروش پایان نامه ها در بندرعباس رشد چشم گیری داشته به طوری که دانشجویان بدون انجام تحقیق با مراجعه به  کافی نت، پایان نامه را دریافت می کنند.

, هرمز پرس؛ ,

این دانشجوی فارغ التحصیل با بیان اینکه موضوعات پایان نامه ها توسط اساتید به دانشجو ارائه می شود، تصریح کرد: برخی از اساتید به دلیل اینکه در مقاطع تحصیلی بالاتری تحصیل می کنند، موضوعات پایان نامه هایی که در مقطع ارشد و توسط سایت آمریکایی "آی اس آی" مطرح شده متناسب با نیازهای آمریکا است را به دانشجویان پیشنهاد می کنند و پس از انجام پایان نامه توسط دانشجو، استاد از این پایان نامه ها استفاده می کند.

,

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد به فروش پایان نامه به عنوان راهی برای کسب در آمد استفاده می کنند، خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی با دریافت مبالغ زیادی  پایان نامه را به دانشجویان می فروشندو حتی می توان گفت اکنون فروش  پایان نامه ها برای برخی شغل ثابت محسوب می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه