اخبار داغ

تقاطع مرگبار محور رفسنجان به نوق تا رسیدن اعتبار جان می گیرد

تقاطع مرگبار محور رفسنجان به نوق تا رسیدن اعتبار جان می گیرد
در حالی که طرح ایمن سازی تقاطع پرخطر واقع در 20 کیلومتری جاده رفسنجان به نوق سالهاست مطالعه و ضرورت اجرای آن احساس می شود اما به دلیل نبود بودجه اجرا نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خانه خشتی ، جاده نوق به رفسنجان یکی از پرخطر ترین جاده های کشوری محسوب می شود و این تقاطع نیز یکی از مکان های پرخطر این محور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خانه خشتی,

 ایوبی کارشناس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رفسنجان در این خصوص  از مطالعه و آماده سازی طرح ایمن سازی این تقاطع در سه سال پیش خبر داد.
وی گفت: دفترچه مطالعه این طرح آماده است اما اعتبار می خواهد و بایستی از سوی اداره کل راه و شهرسازی تامین گردد.

,
,

این در حالی است که علی عباسی پور رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در سنوات گذشته که راهداری زیر مجموعه راه و شهرسازی بود ، این طرح در قالب طرحهای ایمن سازی تهیه شده و پس از تفکیک راهداری و تشکیل اداره مستقل ، ایمن سازی از وظایف راهداری و به آن اداره منتقل شده و طبیعتا طرحهای مرتبط نیز باید از طریق اداره مربوطه ( راهداری) پیگیری و انجام شود.

,

اما واضح است که تا رسیدن بودجه می شود کارهای مقدماتی همچون نصب چراغ چشمک یا تامین روشنایی این منطقه را انجام داد.

,

به نظر می رسد که تا رسیدن اعتبار و بودجه این تقاطع باید همچنان جان بگیرد کما اینکه شب گذشته شاهد یک حادثه مرگبار در حوالی آن بودیم و این اعتبار نیز با مشخص نبودن متولی کار ،به زودی تأمین نخواهد شد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه