اخبار داغ

گلایه شهروندان جوینی از نبود بخش‌های CCU و ICU در بیمارستان شهرستان

گلایه شهروندان جوینی از نبود بخش‌های  CCU  و ICU در بیمارستان شهرستان
نبود بخش های CCU و ICU در بیمارستان قمر بنی هاشم نقاب از کمبودهایی است که تاکنون مشکلات زیادی را برای بیماران این شهرستان رقم زده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آل نور؛ در بیمارستان آی سی یو (ICU) مخفف بخش مراقبت های ویژه و سی سی یو (CCU) مخفف بخش مراقبت های قلبی می شود . آی سی یو (ICU) و سی سی یو (CCU) مکان هایی هستند که در آنها بیماران تحت جراحی باز قلبی یا حمله قلبی بستری می شوند و بیمار هر دقیقه تحت نظر بوده و مراقبت های خاص آنجا به  وی کمک می کند تا سریعا و به شکل موثری بهبودی پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آل نور, (ICU) , (CCU) , (ICU) , (CCU) ,

 

,

متاسفانه با توجه به نبود چنین بخشهایی در تنها بیمارستان‌ شهرستان جوین، شهروندان جوینی مجبورند هنگام نیاز، با سختی و طی مسافت، خود را به شهرستان سبزوار برسانند.

,

 

,

وضعیت رفاهی بیمارستان جوین در حد استاندارد نیست

, وضعیت رفاهی بیمارستان جوین در حد استاندارد نیست,

 

,

رضا نقابی، یکی از شهروندان جوینی در گفت و گو با آل نور با اشاره به کمبودهای بیمارستان شهرستان جوین اظهار داشت: وقتی بیماری به بیمارستان منتقل می شود بیشتر از قبل افسرده تر می شود، چراکه وضعیت رفاهی بیمارستان در حد استاندارد نیست.

, آل نور,

 

,

وی افزود: بیماران این منطقه به دلیل نبود بخش آی سی یو در این بیمارستان دچار مشکلات می شوند به همین خاطر لازم است تا مسوولان نسبت به راه اندازی این بخش برنامه ریزی کنند.

,

 

,

, , ,

محمدی یکی دیگر از شهروندان جوینی در این خصوص گفت: تنها بیمارستان این شهرستان فاقد بخش سی سی یو و همچنین بخش مراقبت های ویژه یا همان آی سی یو بوده و بیمارانی که نیاز به مراقبت ویژه دارند به شهرستان سبزوار اعزام می شدند.

, .,

 

,

وی افزود: عدم وجود امکانات کافی برای حادثه دیدگان مغزی، مشکلات جدی را برای اینگونه بیماران بوجود می آورد که جبران ناپذیر است، بنابراین باید در جهت استقرار امکانات و تخت های آی سی یو در این بیمارستان هر چه سریعتر اقدام شود.

, .,

 

,

وی گفت: با توجه به آمارها، بالاترین میزان مرگ ومیر در جوین مربوط به بیماران قلبی و عروقی است، بنابراین راه اندازی بخش CCU، امری ضروری است.

, CCU,

 

,

قول مساعد خیرین برای ساخت بخش‌های سی سی یو و ای سی یو در بیمارستان جوین

, قول مساعد خیرین برای ساخت بخش‌های سی سی یو و ای سی یو در بیمارستان جوین,

 

,

, , ,

محمدرضا قزلقارشی، رئیس شبکه بهداشت و درمان جوین در گفت‌وگو با آل نور با اشاره به کمبود فضای فیزیکی در بیمارستان نقاب برای راه اندازی بخش های مراقبت های ویژه، اظهار داشت: یکی از خیرین شهرستان قول مساعدت برای ساخت فضا را داده است و مجمع خیرین هم پیگیر تامین فضای فیزیکی و ساخت مکان لازم برای راه اندازی این بخش ها هستند.

, آل نور,

 

,

وی بیان کرد: در صورت تامین فضای فیزیکی لازم تجهیزات این بخش ها توسط وزات بهداشت تامین می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه