اخبار داغ

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود خبر داد؛

آغاز عملیات برف روبی و نمک پاشی در راههای مواصلاتی/ آماده باش کلیه کارکنان راهداری

آغاز عملیات برف روبی و نمک پاشی در راههای مواصلاتی/ آماده باش کلیه کارکنان راهداری
تیمور امیرانلوی گفت: از شروع بارش برف همراه با کولاک در راه های ارتباطی شهرستان راهداران تلاشگر سریعا برای خدمات رسانی و انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی به جاده ها اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیمور امیرانلوی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: بارش برف همراه با کولاک در شهرستان از دیشب شروع و تا صبح امروز تداوم داشته است. از شروع بارش برف همراه با کولاک در راه های ارتباطی شهرستان راهداران تلاشگر سریعا برای خدمات رسانی و انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی به جاده ها اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود,

وی ادامه داد: با تلاش راهداران هشترود تاکنون محورهای هشترود به قره چمن و هشترود به نظرکهریزی و هشترود به خراسانک و میانه و عزیزکندی و مسیرایل یولی و روستاهای مجاور و هشترود به آتش بیگ و محور درین سو و کارگاه سهراب همراه با آنتن ها مسیرگشایی و نمک پاشی شده اند.

,

امیرانلوی اظهار داشت : هم اکنون راهداران تلاشگر در حال مسیرگشایی و نمک پاشی بقیه روستاهای شهرستان می باشند که تا عصر امروز کلیه راه های روستائی بازگشایی خواهند شد.

,

وی ادامه داد : با همت و حضور و اقدام به موقع راهداران هشترود در جاده های حوزه استحفاظی شهرستان هشترود تاکنون هیچ گونه گزارش تصادف و راننده و مسافر در راه مانده اعلام نشده است.

,

امیرانلوی خاطرنشان کرد : از شروع فصل های پاییز و زمستان کلیه کارکنان راهداری و پرسنل اداره در آماده باش کامل بوده و همه روز گشت راهداری در راه های ارتباطی شهرستان انجام می گیرد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه