اخبار داغ

بیانیه جمعی از فرهنگیان شهرستان قاین؛

قاین نیازمند مدیری برای خدمت/ آموزش و پرورش فرصت آزمون و خطا ندارد

قاین نیازمند مدیری برای خدمت/ آموزش و پرورش فرصت آزمون و خطا ندارد
جمعی از فرهنگیان شهرستان قاین، خواهان آنیم که فردی به عنوان مدیر آموزش و پرورش انتخاب شود که به جامعه فرهنگی این شهرستان خدمت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل به گزارش خاورستان، جمعی از فرهنگیان شهرستان قاین بیانیه ای را صادر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به گزارش , خاورستان،, خاورستان,  جمعی از فرهنگیان شهرستان قاین بیانیه ای را صادر کردند.,

در این بیانیه آمده است:

,

سلام بر جامعه فرهنگی شهرستان قاینات 

,
نشستیم و خاموش ماندیم تا دیگران برای ما شب نامه و روزنامه نوشتند.
,
 
,
سکوت کردیم تا مغرضان و به اصطلاح سیاسیونی که در سواحل دریای سیاسی منتظر گل آلود شدن دریا برای گرفتن ماهی هستند نشستند و ماهیگیری نمودند.
,
 
,
فرهنگی عمل نمودیم و مودبانه سکوت کردیم تا دست اندر کاران خطوط ارتباطی برایمان تکلیف تعیین نمایند.
,
 
,
تا بازنشستگانی که اوقات فراغتشان همانند بسیاری از افراد غیر فرهنگی به تفریحاتی پای کرسی گرم و سماور و منقل زغالی سپری می شود مطالب گرم و تهمت های ناروا بنویسند.
,
 
,
نشستیم تا به ۳۲ هزار از مردمان شهرمان ناسزا بگویند .نماینده ای که از جنس فرهنگیان  این دیار است و برای سربلندی شهر و دیارمان پای دل مردمانش می نشیند را ناسزا و تهمت ناروا گفتند اما همه بدانند که این شیوه کسانی نیست که خود را به خدمتگزاران بی منت‌در دولت تدبیر و امید است شبیه می سازند.
,
 
,
به هوش باشیم که شهر و دیارمان اکنون به همدلی نیازمند است تا به اختلاف و تفرقه افکنی. برای رقم زدن سرنوشت ۲۴هزار دانش آموز مستعد این منطقه به عنوان یک معلم و دلسوز آینده این مرز و بوم  فقط باید در کنار مسئولان دلسوز مان تمام بازی های سیاسی که صد البته موجب پس رفت پیشینه پر افتخار این دیار است باشیم.
,
 
,
متاسفیم برای کسانی که صلابت و پشتکار نماینده شهرشان را دخالت در امور نامربوط می خوانند و دل میسوزانند برای کسانی که در مقابل خواسته به حق مردم این دیار در بلاد دیگر از مسئولیتشان کناره گیری می کنند.
,
 
,
متاسفیم برای عده ای که رای نماینده و امام جمعه و دیگر نهادهای مربوطه که در متن آموزش و پرورش هستند را در انتخاب مدیر یک شهرستان غیر قابل تحمل می بینند ولی نظر افرادی که در حال حاضر هیچ ارتباطی بااین مساله ندارند راوحی منزل می خوانند.
,
 
,
ما نویسندگان این متن نه به طیف و گروه خاصی مربوط می شویم و نه برای شخص و افرادی خاص سنگ بر سینه میزنیم بلکه خواهان آنیم که به امید حق فردی به عنوان مدیر آموزش و پرورش این جامعه ی نیاز به خدمت، برگزیده شود. 
,
 
,
که اولا تجربه و سابقه ی مدیریت داشته باشد و دوما مورد قبول جامعه ی فرهنگی باشد چرا که در حال حاضر آزمایش و خطا در نصب مدیریت ضربه ای مهلک بر فرهنگ این مرز و بوم خواهد بود.
,
 
,
جمع کثیری از فرهنگیان شهرستان قاینات
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه