اخبار داغ

باید در تقویت مساجد به عنوان یک رسانه اسلامی مهم همت گماشت

باید در تقویت مساجد به عنوان یک رسانه اسلامی مهم همت گماشت
مدرس دانشگاه وی بر تقویت مساجد به عنوان یک رسانه‌ و جذب حداکثری جوانان به مساجد با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکیدکرد و گفت: در واقع باید در تقویت مساجد به عنوان یک رسانه اسلامی مهم همت گماشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم رضایی، مدرس دانشگاه در گفت و گو با چشم نیوز اظهار داشت: قرآن گرانبهاترین و پرارزش ترین داشته مسلمانان است. در قرآن کریم درمان همه دردهای فردی و اجتماعی نهفته است.انچه اهمیت دارد، درک و فهم پیام قرآن برای عمل به آن است. اگر بتوانیم زیبایی های قرآن را به جوانان بشناسیم، جاذبه های دنیوی در برابر جاذبه های قرآنی رنگ می بازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشم نیوز,

 

,

مدرس دانشگاه  گفت: مسجد بهترین مکان برای دفاع ارزش های انقلاب است و کارکردهای گوناگون سیاسی، دینی و اجتماعی دارد. تکریم مسجد از اهمیت بالایی برخوردار است،  تا جایی که خداوند مسجد را خانه خود نامید و حضرت ابراهیم (ع) و حضرت اسماعیل(ع) را مامور پاکسازی مسجد کرد.

,

 

,

رضایی بیان داشت: مسجد مکانی برای آموزش معارف اسلام است.در جامعه اسلامی سزاوار نیست پس از اقامه نماز مسجدها تعطیل شوند، بلکه باید مساجد همواره جایگاه فعالیت های فرهنگی و سیاسی باشد .مسجد یک رسانه اسلامی است و بالابردن بصیرت و هوشیاری جامعه اسلامی یکی از مهم ترین کارکردهای آن به شما می آید.

,

 

,

وی گفت: امروز دشمنان جوانان را با شبهات نسبت به مسائل اعتقادی مورد هجوم قرار. می دهند و با استفاده از سریع ترین رسانه ها،  فضای مجازی و ماهواره ها شبهه افکنی می کنند که در این جا بهترین پایگاه پاسخ گویی مسجد است.

,

 

,

مدرس دانشگاه تصریح کرد: مسجد خود بهترین رسانه است اما اهالی مسجد و کسانی که در مساجد مشغول کار هستند باید با استفاده از ابزار های رسانه ای نوین کارکرد و تولیدات مسجد را رسانه ای کنند . امروزه در غرب یک اتفاق بسیار کوچک را با ابزار رسانه بسیار بزرگ می کنند که ما هم می توانیم با استفاده از این ابزار اجتماعات بزرگ و دیگر مراسمات خود را تبلیغ کنیم .

,

 

,

رضایی  بیان داشت: ما در مساجد حرف و کار نو داریم اما اطلاع رسانی درست نمی شود. کاری که شما در پایگاه تخصصی مسجدشروع می شود و پل ارتباطی بین مسجد و رسانه های جدید شده است بسیار مفید بوده و می تواند به اثر بخشی بیشتر مساجد کمک کند و آن شور و نشاط اول انقلاب مساجد را برگرداند.

,

 

,

وی بر تقویت مساجد به عنوان یک رسانه‌ و جذب حداکثری جوانان به مساجد با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکیدکرد و ابرازداشت: در واقع باید در تقویت مساجد به عنوان یک رسانه  اسلامی مهم همت گماشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه