اخبار داغ

پاسخی به نطق بیرانوندی نماینده خرم آباد و چگنی در مجلس

پاسخی به نطق بیرانوندی نماینده خرم آباد و چگنی در مجلس
نماینده خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اصل ۸۶ قانون اساسی را دست مایه سوء استفاده ی حمایت از منافقین و سلطنت طلبها و ضد انقلاب ها قرار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک  محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در نطق خود اظهار کرد:  -  اعتراض حق مردم است. -  پاسخ اعتراضات سرکوب نیست. - آشنا کردن مردم با زندان شیوه دلسوزان نیست. - بجای تشکیل کمیته امنیتی، کمیته کار آفرینی تشکیل دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

  ابتدا باید بدانیم مردم مورد نظر ایشان جمعیت میلیونی است که فارغ از گرایشات سیاسی در 13 دی ماه با فریاد و خروش اقدام ضد امنیتی عده ی معدود اغتشاشگران را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع با آنها بودند، هست؟ یا مزدبگیران کانال تلگرامی آمدنیوز، منافقین، سلطنت طلب ها که با حمایت ترامپ و اسراییل و عربستان  باعث ناامنی و خسارت به اموال عمومی شدند است؟

,

 

,

  از محتوای کلام بدیهی است که ظاهرا جمعیت میلیونی مردم به حساب نیامده و افراد معدود مخل امنیت و قاتل مردم بیگناه مورد حمایت دلسوزانه این نماینده روشنفکر و مردمی!! قرار گرفته است.

,

 

,

 و لذا از ایشان برای یادآوری میخواهیم یکبار دیگر  به اصل 67 قانون اساسی (سوگندنامه نمایندگان) مراجعه نمایند تا وظیفه نمایندگی که دارد را بیادآورد.

,

 

,

  جناب آقای نماینده احتمالا یا شما آشنا به مواد قانون مجازات اسلامی در بند های  500/499/498(جرائم ضد امنیت داخلی و خارجی کشور) و همچنین مواد  514/513  (اهانت به مقدسات مذهبی و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری) نیستید که دستگیری و زندان افراد مشمول بندهای بالا را سرکوب تلقی می کنید یا آشناهستید و کورکورانه از موقعیت نمایندگی مردم برای حمایت از ضد انقلاب (منافقین و سلطنت طلب ها) با شعارهای ساختار شکنانه ( مرگ بر جمهوری اسلامی و نه قرآن نه ایران ، .........)همسو با بیگانگان، استفاده می نماید و واقعیت را سیاه نمایی می کنید.

,

 

,

  گفته اید که بجای تشکیل کمیته امنیتی،کمیته کار آفرینی تشکیل شود آیا فکر نمی کنید این از وظایف شماست که با رأی مردم برای وضع قوانین معیشتی و اقتصادی و کار آفرینی به مجلس راه یافته اید؟(این درحالی است که آن افراد مورد حمایت شما در میان دستگیر شدگان اصلا مشکل شغلی و مالی نداشتند)‼️

,

 

,

 آیا وقت آن نرسیده است که خود را وام دار تمام مردم استان بدانید و نه یک تعداد خاص؟

,

  جناب آقای نماینده چرا اصل 86 قانون اساسی را دست مایه سوء استفاده ی حمایت از منافقین و سلطنت طلبها و ضد انقلاب ها قرار می دهید این اصول می بایست برای ملت هزینه شود نه برای مزدوران وهابیون و بر هم زنندگان امنیت کشور و توهین کنندگان به مقدسات و پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران که در پای آن خون ده ها هزار شهید ریخته شده است.

,

 

,

  امید است که این چند خط تلنگری بر دیدگاه اپوزیسیون مآب جناب آقای نماینده باشد.

,

 

,

 

,

 مهرداد صیاد

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه