اخبار داغ

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کمیجان مطرح کرد؛

برف‌روبی ۴۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی کمیجان

برف‌روبی ۴۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی کمیجان
رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کمیجان گفت: نمک‌پاشی و برف‌روبی در محورهای کمیجان با ۱۰ دستگاه برف روب سنگین و نیمه سنگین توسط نیروهای راهداری انجام شد که ۴۰۰ کیلومتر راه‌های همسنگ را پوشش دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی داودی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای کمیجان در گفتگو با سلام کمیجان گفت: برف روبی و نمک پاشی محورهای حوزه استحفاظی شهرستان توسط راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کمیجان از همان ساعات اولیه بارش برف در محورها آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

وی افزود: نمک پاشی و برف روبی در محورهای کمیجان با ۱۰ دستگاه برف روب سنگین و نیمه سنگین توسط نیروهای راهداری کمیجان انجام شد و ۴۰۰ کیلومتر راه های همسنگ را پوشش دادند.

,

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کمیجان تصریح کرد: از شب گذشته ۱۵ نفر از نیروهای راهداری در قالب ۲ اکیپ در حالت آماده باش بودند؛ در نقاطی که گردنه وجود دارد مشکلی در تردد وسائل نقلیه وجود ندارد ولی به علت برودت هوا، بادروبه و همچنین یخ زدگی برف روبی و نمک پاشی مجدد در حال انجام است.

,

وی ادامه داد: هم اکنون امکان تردد در تمامی محورهای مواصلاتی کمیجان مقدور است ولی رانندگان بایستی برای تردد در محورهای سردسیر و کوهستانی از تجهیزات زمستانی و ‌زنجیرچرخ استفاده کنند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه