اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش شهرستان چابهار مطرح کرد؛

جشنواره نشاط و شادی نمادی از نوع دوستی و وحدت در بین کودکان و نوجوانان چابهار

جشنواره نشاط و شادی نمادی از نوع دوستی و وحدت در بین کودکان و نوجوانان چابهار
مدیر آموزش و پرورش چابهار گفت: هدف از برگزاری جنشنواره نشاط و شادی ایجاد دوستی، وحدت ملی و عملی میان کودکان و دانش آموزان در گرو انتقال ارزش ها و فرهنگ می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران حسن نوروزی در مراسم جشنواره نشاط و شادی که با حضور بیش از یک هزار و 500 دانش آموز در سپاه شهرستان چابهار برگزار شد اظهار کرد: آنچه که در اجرا کردن این جشنواره ها دنبال می شود آن است که دانش آموزان با زبان هنر و فرهنگ بیشتر آشنا شوند تا دانش آموزان در اجرای فعالیت های گروهی هنر نمایی کنند و علاوه بر شناخت بهتر استعدادهایشان، برنامه ریزی های بهتری صورت گیرد.
وی در حاشیه اجرای برنامه های شاد و متنوع دانش آموزان افزود: در روزهای قبل هم اولین جشنواره بزرگ جوانان مکران (آینده سازان ایران) با شعار ورزش و نشاط دشمن اعتیاد در سواحل مکران چابهار برگزار شد که نقطه ای شگرف در آینده سازی دانش آموزان می باشد.
وی ترویج حس مسئولیت پذیری درقبال همنوعان یکی دیگر از مزیت های این جشنواره ها دانست و تصریح کرد: در این جشنواره برنامه‌ های متنوع فرهنگی و هنری از قبیل نمایش میدانی، ایستگاه نقاشی کودکان، خلاقیت سنجی رایگان، و برنامه‌های متعدد جانبی برگزار شد و بیش از 10 غرفه فروش دست سازه های سنتی و غذاهای بومی محلی دانش آموزان ایجاد شده بود که خود نوعی مشارکت و به کارگیری ایده ها و خلاقیت دربین دانش آموزان را خواهد بود.
نوروزی با اشاره به برگزاری مسابقات طناب کشی، دارت و  طناب کشی خاطرنشان کرد: ترویج الگوهای رفتاری پسندیده ورزشی توازنی در مشغولیت دانش آموزان در فضای مجازی، درس و مشق و ورزش ایجاد می کنند که خروجی آن باعث نشاط و امید و حس مسئولیت پذیری در ارتقای سطح سلامت فردی و اجتماعی دانش آموز می باشد.
​انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه