اخبار داغ

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان:

هزینه درمان و نگه داری معتادان تأمین می شود/ ملزم بودن دستگاه های اجرایی نسبت به برگزاری کلاس های آموزشی

هزینه درمان و نگه داری معتادان تأمین می شود/ ملزم بودن دستگاه های اجرایی نسبت به برگزاری کلاس های آموزشی
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: هزینه درمان معتادان مواد مخدر سنتی و صنعتی از طریق تبصره 2ماده15تأمین می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک  مجتبی بیرانوند صبح امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد،گفت: دستورکار جلسه ابلاغ مصوبات و قرائت مصوبات یکصد و سی و چهارمین ستاد مواد مخدر کشور بود که این مصوبات به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,  ,

 

,

وی افزود:  دستگاه های اجرایی موظف هستند که ماهانه گزارش عملکرد را به دبیرخانه شورای هماهنگی استان ارسال کنند و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هم جمع بندی عملکرد سه ماهه دستگاه های استان را به ستاد مرکزی ارسال می کنیم  که در جلسه دهم اردیبهشت سال آینده نتیجه  اقدامات استان مطرح و تصیم گیری لازم گرفته می شود.

,

 

,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان اظهار داشت: دستگاه ها حتما براساس دستورالعمل نسبت به اجرایی نمودن مصوبات مرتبط اقدام و جمع بندی را اعلام کنند اگر قصوری صورت بگیرد قطعا از طریق استان و ستاد مرکزی برخورد می شود.

,

 

,

بیرانوند با بیان این که در بحث فرهنگ پیشگیری ادارات ملزم به برگزاری کلاس های آموزشی هستند، گفت: در حوزه درمان مخارج معتادانی به مواد مخدر سنتی و صنعتی اعتیاد دارند از طریق تبصره 2ماده15تأمین می شود و دستور آن به دستگاه ها ابلاغ شده که با اجرایی شدن آن ان شالله در این راستا مشکلی نخواهیم داشت.

,

 

,

به گفته وی  در ماده 16 در خصوص درمان و نگه داری معتادان متجاهر آیین نامه صیانت و تقبل هزینه و نحوه درمان معتادان متجاهر براساس دستورالعمل جدید اقدام خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه