اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان:

دستگیری بیش از ۳۰۰۰ خرده فروش مواد مخدر در لرستان/ آزمایشگاه تشخیص خلوص مواد مخدر راه اندازی می شود

دستگیری بیش از ۳۰۰۰ خرده فروش مواد مخدر در لرستان/ آزمایشگاه تشخیص خلوص مواد مخدر راه اندازی می شود
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: سه هزار و ۲۱۵ خرده فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شده‌اند و ۱۳۴ طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیز اجرا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سرهنگ علی احمدی‌تبار صبح امروز در جلسه شورای مواد مخدر استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به مصوبات جلسات قبلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: طرح‌های ایجاد امنیت در مدارس و مبارزه با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر به صورت مستمر و همزمان توسط گشت های نیروی انتظامی فعال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با اشاره به پاکسازی542 نقطه آلوده در سطح لرستان،گفت: طرح پاکسازی در مدارس و نقاط آلوده به صورت حجمی و مقطعی در حال انجام است به طوری که سه هزار و 215 خرده فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شده‌اند و 134 طرح ارتقا امنیت اجتماعی نیز اجرا شده است.

,

 

,

جانشین فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: نیروی انتظامی لرستان با استفاده از گشت های محسوس و نامحسوس به طور جدی و به شدت با خرده فروشان اطراف مدارس برخورد می‌کند.

,

 

,

سرهنگ احمدی تبار در خصوص راه اندازی آزمایشگاه تشخیص خلوص مواد مخدر در استان عنوان کرد: براساس مصوبه جلسه قبلی قرار بود 50 درصد  اعتبار تکمیل این آزمایشگاه را استانداری و 50 درصد آن را ناجا برعهده بگیرد که نیروی انتظامی آمادگی پرداخت این اعتبار را دارد و ان شالله با همکاری استانداری تا پایان سال این آزمایشگاه به بهره برداری برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه