اخبار داغ

پس از گذشت 5 سال؛

پروژه ای که در سرخه از تدبیر و امید بی نصیب ماند

پروژه ای که در سرخه از تدبیر و امید بی نصیب ماند
پروژه زمین چمن استادیم تختی شهرستان سرخه از پروژه هایی راکد است؛ طرحی که از سال 92 آغاز شده؛ اما هنوز به پایان نرسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی ادهم رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه، اظهار کرد: در اوایل سال 92 پروژه زمین چمن استادیوم تختی شهرستان سرخه کلنگش با حضور مسئولان به زمین خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی افزود: سال 92 با برآورد هزینه ای به مبلغ 350 میلیون تومان آغاز به کار کرد و زیرسازی و پیست و فنس کشی تا کنون انجام شده است.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخه گفت: متأسفانه بعد از انجام عملیات اولیه  به دلیل نبود اعتبارات لازم پروژه بر زمین ماند و تا کنون رایزنی های زیادی انجام شده است تا این پروژه راکد مانده دوباره جریان یابد و انتظار فوتبال دوستان به پایان رسد.

,

ادهم اظهار کرد: طرح اصلی این پروژه که مربوط به چمن مصنوعی و زهکشی است نیاز به هزینه ای به مبلغ یک میلیارد تومان دارد؛ تا به بهره برداری برسد و بعد از این مرحله نورپردازی استادیوم انجام شود.

,

وی عنوان کرد: مسئولان امر در این خصوص اگر وارد عمل شوند و پیگیری ها و هماهنگی های لازم را جهت اخذ اعتبارات مورد نیاز انجام دهند؛ می توانیم امیدوار باشیم که در آینده ای نزدیک این پروژه به اتمام برسد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخه با اشاره به اینکه رکود این پروژه و بر زمین ماندن آن به ورزش فوتبال سرخه لطمه وارد کرده است، گفت: جوانان فوتبالیست سرخه ای برای ادامه ورزش خود عازم سمنان شده است و در تیم های سمنان عضویت یافته اند و می توان گفت در حال حاضر سرخه ورزشکار فوتبالی ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه