اخبار داغ

شهردار نسیم‌شهر:

ارتقا سطح امنیت اجتماعی از اولویت‌های شهرداری ماست

ارتقا سطح امنیت اجتماعی از اولویت‌های شهرداری ماست
شهردار نسیم‌شهر گفت: در راستای ایجاد تعامل سازنده با نیروی انتظامی شهرستان بهارستان، یک دستگاه خودرو به فرماندهی انتظامی بهارستان اهدا کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس شوندی شهردار نسیم شهر در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با بیان این‌که یک دستگاه خودرو به فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان اهداء شده است، اظهار داشت: با توجه به اهتمام مجموعه شورای اسلامی نسیم شهر و در راستای همکاری بهتر و موثرتر با نیروی انتظامی شهرستان بهارستان این اقدام توسط شهرداری انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به اهداف انجام این اقدام توسط مجموعه مدیریت شهری، تصریح کرد: در راستای ارتقاء سطح امنیت اجتماعی در بخش بوستان شهرداری نسیم شهر اقدام به خرید و تحویل یک دستگاه خودروی سمند جهت استفاده در کلانتری نیروی انتظامی شهر نمود.

شوندی همچنین با ابراز رضایت از عملکرد نیروی انتظامی در شهرستان بهارستان به ویژه بخش بوستان، اذعان داشت: بدون تردید امنیت و آرامش امروز در کشور نتیجه تلاش شبانه روزی و رشادت‌های نیروی‌های جان برکف انتظامی می باشد.

وی هدف مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر را به ارمغان آوردن جامعه‌ای آرام و ایمن برای شهروندان برشمرد و اظهار داشت: تعامل و همکاری مجموعه مدیریت شهری با نیروی انتظامی نیز اقدامی در جهت تحقق این هدف والا و مهم به شمار می رود.

شهردار نسیم شهر باتاکید براینکه امروزه تمام نهادهای اجتماعی در تولید و ارتقاء امنیت نقش دارند، تصریح کرد: نیروی انتظامی تمام دستگا ه‌ها را در برقراری امنیت سهیم می داند که در همین راستا اقدامات مسئولان به‌ویژه شورای اسلامی شهر قابل تقدیر می باشد.

وی درپایان باتوجه به همکاری مسئولان در جهت بهبود شرایط شهر از اهتمام تمام مسئولان به خصوص حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی نماینده مردم شهرستان‌های بهارستان و رباط‌کریم، حجت الاسلام و المسلمین احمد محسن‌زاده امام جمعه بخش بوستان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه , بهارستانه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه