اخبار داغ

رئیس اداره ورزش ملایر خبر داد:

قهرمانی ورزشکاران ملایری در مسابقات انتخابی پرس سینه و ددلیفت کشور

قهرمانی ورزشکاران ملایری در مسابقات انتخابی پرس سینه و ددلیفت  کشور
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: پاورلیفتینگ کاران ملایری با کسب نوزده مدال رنگارنگ مقام قهرمانی مسابقات انتخابی پرس سینه و ددلیفت کشور را به دست آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا غلامحسن اکبری در گفت‌وگو با ملایری‌ها اظهار داشت: تیم پاورلیفتینگ شهرستان ملایر در دو رشته پرس سینه و ددلیفت با سرپرستی محمد احدیان و مربیگری وحید امیدی نژاد در مسابقات انتخابی پرس سینه و ددلیفت کشور جهت شرکت در مسابقات جهانی 2018 روسیه شرکت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها ,

وی افزود: ورزشکاران ملایری در این مسابقات موفق به کسب دوازده مدال طلا، پنج مدال نقره و دو مدال برنز شده و مقام قهرمانی مسابقات را به دست آوردند.

,

 

,

 رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: تعداد 28 نفر از ورزشکاران ملایری در رشته‌های پرس سینه و ددلیفت در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در این دوره از مسابقات حضور پیدا کردند.

,

وی با اشاره به مدال‌آوران ملایری در این مسابقات بیان کرد: محمد احدیان، وحید امیدی نژاد، احسان شیرزادی، زهیر زند عباس‌آبادی، آرمان عبدالوند و علی حیدری مقام اول، سهراب هاشمی، ناصر هاشمی، ابوالفضل زهره وندیانی، پیام عباسی و امید الهی مقام دوم و امیرحسین هاشم زاده مقام سوم رشته پرس سینه را به دست آورند.

,

وی افزود در رشته ددلیفت نیز محمدرضا پاکی، حسین ملکی، حبیب‌الله دلیر، آرش علی مرادی، آرمان عبدالوند و سید افشین حسینی مقام اول، وحید لطیفی مقام دوم و رضا فرجی مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

, .,

 

,

وی گفت: این مسابقات زیر نظر فدراسیون wrp کشور جهت شرکت در مسابقات جهانی 2018 روسیه در شهرستان اسلامشهر تهران بزرگ با حضور 457 نفر از ورزشکار از سراسر کشور برگزار شد.

, wrp , 2018 ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه