اخبار داغ

تهدید سلامت شهروندان دلواری / زباله‌هایی که شهر را محاصره می‌کند

تهدید سلامت شهروندان دلواری / زباله‌هایی که شهر را محاصره می‌کند
مردم شهر دلوار چند مدتی است که نسبت به عدم به موقع جمع آوری زباله های شهر گلایه مند هستند وامیدوار هستند هر چه زودتربه این معضل رسیدگی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ شهروندان دلواری می گویند به دلیل نصب سطل های مکانیزه، حمل زباله تا حدودی کمرنگ شده است اما با این حال مشکل رفت و روب معابر در ساعت های مختلف روز همچنان وجود دارد، مضاف بر این سطل های نصب شده در محل ها نیز به سبب تجمع شیرابه و شکستگی، بهداشت و زندگی عمومی شهروندان در برخی محله های این شهر را به مخاطره انداخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ شهروندان دلواری می گویند به دلیل نصب سطل های مکانیزه، حمل زباله تا حدودی کمرنگ شده است اما با این حال مشکل رفت و روب معابر در ساعت های مختلف روز همچنان وجود دارد، مضاف بر این سطل های نصب شده در محل ها نیز به سبب تجمع شیرابه و شکستگی، بهداشت و زندگی عمومی شهروندان در برخی محله های این شهر را به مخاطره انداخته است., سپاس,

همچنین در این روزها که دمای هوای شهر از مرز 40 درجه می گذرد در برخی محله ها بوی نامطبوع از سطل های زباله به مشام می رسد که ناشی از عدم شستشو و گندزدایی آنهاست.

, همچنین در این روزها که دمای هوای شهر از مرز 40 درجه می گذرد در برخی محله ها بوی نامطبوع از سطل های زباله به مشام می رسد که ناشی از عدم شستشو و گندزدایی آنهاست.,

در یکی از خیابان‌های پر تردد و اصلی  شهر دلواریا اطراف ادارات شهر که روزانه شاهد تردد شهروندانی از همه چیز تمیز و مرتب است، چون که آنها می‌دانند که اگر حتی یک کاغذ روی زمین بیفتد و یا یک مخزن لبریز  از زباله باشد، قطعا این  بی‌توجهی و  سهل‌انگاری خیلی سریع موجب نارضایتی و اعتراض شهروندان آن محدوده می‌شود، اما در مقابل  هستند معابر و کوچه‌هایی در برخی مناطق شرقی دلوار که حتی اگر یک کامیون نخاله هم در آن خالی شود، به چشم نخواهد آمد؛ چراکه بجز ساکنان مراجعه‌کننده دیگری ندارد و همین امر موجب می‌شود نیروهای خدمات شهری انجام دقیق و بی‌کم و کاست مسوولیت محوله را چندان جدی نگیرند.

,

, ,

از همه مهمتر زباله های مجتمع های تجاری این شهر که به حد نصاب رسیده است که برای جمع آوری زباله ها هیچ گونه برنامه ریزی و یا اقدامی نشده است و وقتی از آنها سوال می شود مدیران آنها و مسئولین توپ را به زمین همدیگر می اندازند که با این کار مشکلی حل نمی شود.

, .,

به گفته مالکان مجتمع های تجاری این شهرهزینه هایی برای جمع آوری زباله ها پرداخت می کنند اما مشخص نیست  متولی جمع آوری زباله ها مجتمع تجاری می باشد یا شهرداری، نبودن تعامل بین شهرداری و مجتمع های تجاری در اینده نزدیک برای این شهر دردسرساز می شود.

, .,

مجتمع های تجاری دلوار نقش بسزاریی درجذب مسافر به این شهردارند، تصمیم هایی که گرفته می شود باید با هدف رفع مشکلات رفاهی مردم باشد تا از این نظر مشکلاتی برای جذب توریست و یا مسافر نداشته باشند.

, .,

پسماند و زباله در این شهر منجر به آلودگی می شود بنابراین مدیران باید هر چه سریع تر در راستای وضعیت موجود تلاش کنند واعتبارهای برای این موضوع و معضل برای به پایان رساندن اقدام نمایند.

,

, ,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه