اخبار داغ

بی‌مهری به معلمان مدارس مشارکتی ریگان/ ۸ ماه حضور بدون حقوق

بی‌مهری به معلمان مدارس مشارکتی ریگان/ ۸ ماه حضور بدون حقوق
معلمان مدارس مشارکتی شهرستان ریگان از تاخیر۸ ماه در پرداخت حقوق و حق بیمه خود از سال گذشته و سال تحصیلی امسال می گویند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح کویر،همه ما سالهایی پر از خاطره به یاد داریم که آموزگارانی می آمدند و تا پایان سال تحصیلی باما همراه می شدند. آنها همه یک جور نبودند ؛جوان، پیر، صبور، خسته، تازه نفس اما همه معلم بودند و دوست داشتنی و همه بر این باور بودند که معلمی ذوق، هنر و توانمندی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر,

راه رشد و تعالی کشور جز از طریق آموزش و پرورش امکان پذیر نیست بنابراین باید بهترین امکانات و بالاترین اعتبارات برای بزرگ ترین نهاد فرهنگی و مولد سرمایه اجتماعی کشور در نظر گرفته شود.

,

معلمان مدارس مشارکتی این شهرستان همچنان در پیچ و خم مسائل مالی و بیمه ای گرفتار هستند که اگر نسبت به این مسئله اقدامی صورت نگیرد در درجه اول آموزش و پرورش و در درجه دوم معلمان به عنوان کارگزاران آموزش آسیب می بینند.

,

این معلمان انتقادشان به چند روز تاخیری نیست، گلایه آنان به ماه ها تاخیر در پرداخت حقوق ها و حق بیمه است. تاخیرهایی که یک سال تحصیلی از آن می گذرد.

,

تعدادی از معلمان مدارس مشارکتی این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشتند: بیش از ۸ماه حقوق نگرفته اند و یا حق بیمه آنها  پرداخت نشده است و حتی متاسفانه قرارداد های آنها هم تمدید نشده است.این معلمان سخت کوش ضمن بی مهری از سوی مسئولین از حقوق ناچیز ۷۰۰ هزار تومانی خود می گویند.

,

این معلمان که نمی خواستند اسمشان فاش شود در ادامه گفتند:چند ماه از سال تحصیلی امسال گذشته اما حقوق ما را واریز نکردند و حتی از سال گذشته هم چند ماه حقوق را هنوز واریز نکردند و جالبتر اینکه حق بیمه ما را هم پرداخت نشده است.چرا مسئولین به فکر ما معلمان مدارس مشارکتی نیستند و تا کی باید پیش همسر و فرزندانمان شرمنده باشیم؟

,

باید گفت که کمبود حقوق انگیزه را از بین می برد این را باید در نظر گرفت که ما با آموزش نسلی سخت و حساس روبرو هستیم و حقوق پایین نیز در سختی کار تاثیر گذار است.

,

امیدواریم که این بی سر و سامانی ها به سامان برسد و این معلمان مدارس مشارکتی جایگاهی متناسب با منزلت انسانی و حرفه ای خود در آموزش و پرورش را کسب کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه