اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی قوچان:

کشف بیش از یک کیلو و 500 گرم مواد مخدر صنعتی در قوچان

کشف بیش از یک کیلو و 500 گرم مواد مخدر صنعتی در قوچان
فرمانده نیروی انتظامی قوچان گفت: با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، یک سوداگر مرگ که از یکی از استان های جنوبی در حال قاچاق گسترده مواد مخدر صنعتی به این شهرستان بود، دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قوچان خبر،  رضا قدمگاهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: پس از کسب خبری مبنی بر قاچاق گسترده مواد مخدر توسط فردی سابقه دار از استان های جنوبی به قوچان، موضوع در دستور کار تیمی مجرب از افسران مبارزه با مواد مخدر این ستاد قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,
,

وی با بیان اینکه پس از بررسی های پلیسی، مشخص شد که این سوداگر مرگ تصمیم دارد از محور چناران به قوچان وارد این شهرستان شود، ادامه داد: در همین راستا افسران این ستاد فرماندهی مبادی ورودی وخروجی شهرستان را تحت نظر گرفتند و در اقدامی غافلگیرانه این قاچاقچی را که با خودروی پراید در حال انتقال مواد مخدر بود را شناسایی و دستگیر کردند.

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی قوچان در پایان خاطر نشان کرد: در بررسی و بازرسی این خودروی توقیف شده، مقدار یک کیلو و 500 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین فشرده موسوم به کراک، کشف و ضبط شد و پس از بازجویی های فنی و پلیسی، متهم به دستگاه قضایی معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه