اخبار داغ

معاون اداری، مالی و برنامه‌ریزی فرمانداری بهارستان:

رفع مشکلات بیمه کارگران در دستور کار کارگروه رفع موانع تولید بهارستان قرار گرفت

رفع مشکلات بیمه کارگران در دستور کار کارگروه رفع موانع تولید بهارستان قرار گرفت
معاون اداری، مالی و برنامه‌ریزی فرمانداری بهارستان گفت: به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان بهارستان رفع مسائل مربوط به بیمه کارگران در دستور کار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بهارستان قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بهارستان به ریاست سیف‌الله علامی معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری شهرستان بهارستان و با حضور حسین ناطقی‌پور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهارستان، شیدا آکار رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان در محل دفتر معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

علامی در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بهارستان در رابطه با جزئیات این جلسه، اظهار داشت: این نشست در راستای رسیدگی و رفع مشکلات 10 واحد تولیدی نیمه فعال در سطح شهرستان بهارستان تشکیل شد.

,

وی در ادامه باتاکید براهمیت رسیدگی به واحدهای تولیدی سطح شهرستان، تبیین کرد: ارائه تسهیلات جهت تکمیل ظرفیت تولیدی واحدهای تولیدی از جمله تصمیمات موثری بود که در این جلسه اتخاذ شد، تا گام دیگری در راستای بهبود شرایط واحدهای تولیدی بهارستان برداشته شود.

,

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی بهارستان در رابطه با توجه مسئولان شهرستان به وضعیت کارگران بهارستانی، بیان داشت: حل مشکلات مربوط به بیمه کارگران و همچنین پیگیری مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی سطح شهرستان از موضوعاتی بود که در این جلسه درباره آن بحث شد‌.

,

وی درپایان باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت اقتصاد مقاومتی و گام برداشتن در راستای اشتغال‌زایی برای جوانان، افزود: تصمیمات موثری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بهارستان در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و خدمت به شهروندان بهارستانی گرفته شد و در پایان این جلسه اعضای کارگروه در خصوص طرح‌ها و برنامه‌های این کارگروه بحث و گفت‌وگو کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه