اخبار داغ

مدیر کل بهزیستی استان قزوین خبر داد

اختصاص ۱۱۸ میلیون تومان برای مناسب سازی مسکن و خودروی معلولان

اختصاص ۱۱۸ میلیون تومان برای مناسب سازی مسکن و خودروی معلولان
مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: امسال برای مناسب سازی مسکن و خودروی معلولان بیش از ۱۱۸ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت که تا کنون یک سوم آن جذب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: از این میزان ۱۰۰ میلیون تومان برایمناسب سازی منازل ۱۰۰ مددجو اختصاص یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

به گفته وارثی، برای انجام این برنامه با یک شرکت معتبر قراردادی امضا شده است.

,

وی، توزیع حدود ۴۰۰ داروی اشک مصنوعی درمیان سالمندان ومعلولان مقیم درمراکز شبانه روزی را از دیگر خدمات حوزه توانبخشی بیان کرد.

,

وارثی گفت : استان قزوین دارای ۱۶ مرکز روزانه وحرفه آموزی است.

,

مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به فعالیت دو کارگاه در حوزه توانبخشی افزود : کارگاه تیپ دو یک واحد تولیدی است که در صورت به کارگیری کارگیری معلولان از تسهیلات ۱ تا ۸ میلیون تومان بهره مند می‌شود.

,

به گفته وارثی، در این زمینه با شرکت لعاب تهران نوین درشهرک صنعتی لیا برای به کارگیری معلولان باحقوق قانون کار به مدت ۵ سال تفاهم نامه منعقد شده است.

,

وی اضافه کرد: در کارگاه دوم مددجویان بالای ۱۴ سال و در سن اشتغال حرفه‌های گوناگون رامتناسب با توانایی‌های خود آموزش می‌بینند و به ازای هر نفر ۳۹۲ هزار تومان پرداخت می‌شود.

,

مدیر کل بهزیستی استان گفت: همچنین در این زمینه قرار است با مرکز مهرافروز برای دوره‌های آماده سازی شغلی معلولان (مهارت‌های زندگی، ارتباط موثرومهارت‌های کسب کار) قرار داد امضا شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه