اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف سبزوار خبرداد؛

ثبت و تهیه سند 236 رقبه موقوفات در سبزوار

ثبت و تهیه سند 236 رقبه موقوفات در سبزوار
رئیس اداره اوقاف سبزوار از ثبت 236 رقبه موقوفات سبزوار و اخذ سند برای این موقوفات خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار حجت الاسام حسین نیساری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تهیه سند برای موقوفات در راستای حفظ حقوق موقوفات و متولیان انجام می گیرد ادامه داد: تاکنون و از ابتدای سال برای 236 رقبه از موقوفات سبزوار  سند مالکیت تهیه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار ,

 

,

وی با بیان اینکه در مجموع 10هزار و  هشتصد رقبه در دفاتر اداره اوقاف سبزوار به ثبت رسیده که بیش از هفت هزار و 80موقوفه دارای سند ثبت مالکیت شده اند ادامه داد: طرح سند دار کردن این موقوفات با جدیدت و دقت در حال پیگیری و انجام است.

,

 

,

نیساری در ادامه به تمدید هزار و ششصدشصت و هفت سند اجاره برای موقوفات و تهیه 28 سند اجاره جدید ادامه داد: این استاد نیز در راستای واقعی کردن مبلغ اجاره بها و حفظ حقوق وقفیات انجام شده است.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه ثبت و تهیه سند برای موقوفات امری است که می توان ارزش آن را همتای وقف دانست ادامه داد: سند موقوفات در واقع تضمینی برای ماندگاری وقف در سال های آینده و حفظ منافع آن در راستای شکوفا شدن اقتصاد جامعه اسلامی است.

,

 

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار با بیان اینکه این اقدام دست موقوفه خواران را برای تجاوز به این اموال موقوفه کوتاه خواهد کرد تاکید کرد: نیت واقف نباید در گذر زمان مورد خدشه واقع شده و از مسیر اصلی که در ابتدا ایجاد دشه منحرف شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه