اخبار داغ

حاشیه نشینی مدیران بومی؛

مخالفت مردم بروجن با انتصاب فرماندار غیر بومی/لزوم تجدید نظر در قوانین دست و پا گیر

مخالفت مردم بروجن با انتصاب فرماندار غیر بومی/لزوم تجدید نظر در قوانین دست و پا گیر
در شرایطی که زمزمه هایی از گزینه های غیر بومی برای انتصاب فرماندار بروجن به گوش می رسد مردم این شهرستان تاکید دارند فرماندار بروجن از گزینه‌های بومی البته توانمند و فارغ از گرایش‌های سیاسی انتخاب شود تا در راستای توسعه و پیشرفت این شهرستان گام بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به گزارش کلار، مردم شهرستان بروجن در حالی این روزها برای معرفی فرماندار جدید لحظه شماری می کنند که زمزمه هایی از گزینه های غیر بومی آنان را به شدت نگران کرده است.

اگر چه در روزهای اخیر برای تصدی پست فرمانداری بروجن گمانه‌ زنی‌هایی به درست و یا در حد شایعه به گوش می‌رسد اما مردم این شهرستان انتظارشان این است که فرماندار بروجن از گزینه‌های بومی البته توانمند و فارغ از گرایش‌های سیاسی انتخاب شود تا با شناخت کامل و دقیق از کمبودها و مشکلات با یک مدیریت منسجم بتواند در راستای توسعه و پیشرفت  این شهرستان گام بردارد.

خواسته مردم بروجن، انتخاب فرماندار بومی است

رئیس شورای شهرستان بروجن در گفتگو با کلار
، ضمن بیان این که شرط سابقه وزارت کشوری انتخاب فرماندار را با مشکل مواجه کرده است، گفت: فرماندار بومی اشرافیت بیشتری نسبت به شهرستان بروجن خواهد داشت.

علی اصغر ملک محمدی با بیان این که ارتباط نزدیکی بین نقاط مختلف شهرستان بروجن وجود دارد، تصریح کرد: باید فردی به عنوان فرماندار بروجن انتخاب شود که آشنا به تمام مسائل باشد؛ بنابر این تنها فرماندار بومی می تواند در این منطقه جوابگو باشد.

ملک محمدی ادامه داد: انتخاب فرماندار بومی خواسته قاطع و جدی مردم و تمام شوارهای شهرستان است تا سریع تر بتواند مشکلات شهرستان بروجن را شناسایی و به مسئولین استان و کشور انتقال دهد و برای حل این مشکلات راه عملی پیدا کند.

وی، آشنایی فرماندار غیر بومی با مشکلات و مسائل شهرستان  بروجن را زمان بر دانست و گفت: در این حالت که باعث  از بین رفتن وقت و زمان می شود به راحتی نمی توانیم به شرایط ایده آل که مد نظر تمام مسئولین و ادارات است برسیم.

ملک محمدی ادامه داد: فرماندار نقش عمده در تعیین مسئولین ادارات شهرستان دارد و اگر غیر بومی باشد  در انتخاب مسئولین ادارات با مشکل و معضل مواجه می شود اما فرماندار بومی در انتخاب مسئولین شهرستان سریع تر می تواند عمل کند و نظارت بیشتری هم داشته باشد.

لزوم تجدید نظر در قوانین دست و پا گیر/بروجن نیازمند فرمانداری توانمند است

رئیس شورای شهرستان بروجن تصریح کرد: فرماندار بومی می تواند با جمع آوری اطلاعات میدانی جهت برنامه ریزی و تصیمم گیری اقدام کند اما فرماندار غیر بومی از آنجایی که آشنایی خوبی به منطقه ندارد ممکن است با مشکل مواجه شود.

وی خواستار تجدید نظر درباره قوانین دست و پا گیر همچون سابقه وزارت کشوری در انتخاب فرماندار شد و گفت: شهرستان بروجن نیاز به فرمانداری توانمند دارد؛ ممکن است برخی ها سابقه وزرات کشوری نداشته باشند اما در عین حال نیروهای توانمندی باشند.

ملک محمدی با اشاره به وجود افراد نخبه، کاردان و متخصص در شهرستان بروجن، گفت: ما مشکل و کمبود نیرو نداریم که از مناطق دیگر بخواهیم تامین کنیم.

وی در توصیه ای خطاب به مسئولین گفت: خواسته ی شوراهای شهرستان و منطقه این است که نیروهای ورزیده و توانمند در سطح ادارات به کارگیری شوند.

ملک محمدی
ضمن قدردانی از زحمات و خدمات سرپرست فرمانداری بروجن، ادامه داد: تعلل در انتخاب فرماندار شهرستان بروجن موجب معطل ماندن پروژه ها و فعالیت های اقتصادی و سیاسی می شود.

پس از آن که سید سیف ا... فیاضی فرماندار سابق شهرستان بروجن در دولت یازدهم به افتخار بازنشستگی نائل آمد در روز یکم تیرماه 96 طی حکمی از سوی قاسم سلیمانی دشتکی استاندار سابق چهارمحال و بختیاری علی محمد مرادی به عنوان سرپرست این فرمانداری معرفی شد و اکنون پس از گذشت حدود هفت ماه هنوز با سرپرستی اداره می شود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به گزارش کلار،, کلار, کلار, کلار,
,
,
,
, خواسته مردم بروجن، انتخاب فرماندار بومی است

رئیس شورای شهرستان بروجن در گفتگو با کلار
, خواسته مردم بروجن، انتخاب فرماندار بومی است, خواسته مردم بروجن، انتخاب فرماندار بومی است,
,
, کلار, کلار, کلار, ، ضمن , ،, بیان این که شرط سابقه وزارت کشوری انتخاب فرماندار را با مشکل مواجه کرده است، گفت: فرماندار بومی اشرافیت بیشتری نسبت به شهرستان بروجن خواهد داشت,
,
, علی اصغر ملک محمدی با بیان این که ارتباط نزدیکی بین نقاط مختلف شهرستان بروجن وجود دارد، تصریح کرد: باید فردی به عنوان فرماندار بروجن انتخاب شود که آشنا به تمام مسائل باشد؛ بنابر این تنها فرماندار بومی می تواند در این منطقه جوابگو باشد,
,
, ملک محمدی ادامه داد: انتخاب فرماندار بومی خواسته قاطع و جدی مردم و تمام شوارهای شهرستان است تا سریع تر بتواند مشکلات شهرستان بروجن را شناسایی و به مسئولین استان و کشور انتقال دهد و برای حل این مشکلات راه عملی پیدا کند,
,
, وی، آشنایی فرماندار غیر بومی با مشکلات و مسائل شهرستان, بروجن را زمان بر دانست و گفت: در این حالت که باعث  از بین رفتن وقت و زمان می شود به راحتی نمی توانیم به شرایط ایده آل که مد نظر تمام مسئولین و ادارات است برسیم,
,
, ملک محمدی ادامه داد: فرماندار نقش عمده در تعیین مسئولین ادارات شهرستان دارد و اگر غیر بومی باشد  در انتخاب مسئولین ادارات با مشکل و معضل مواجه می شود اما فرماندار بومی در انتخاب مسئولین شهرستان سریع تر می تواند عمل کند و نظارت بیشتری هم داشته باشد,
,
, لزوم تجدید نظر در قوانین دست و پا گیر/بروجن نیازمند فرمانداری توانمند است, لزوم تجدید نظر در قوانین دست و پا گیر/بروجن نیازمند فرمانداری توانمند است,
,
, رئیس شورای شهرستان بروجن تصریح کرد: فرماندار بومی می تواند با جمع آوری اطلاعات میدانی جهت برنامه ریزی و تصیمم گیری اقدام کند اما فرماندار غیر بومی از آنجایی که آشنایی خوبی به منطقه ندارد ممکن است با مشکل مواجه شود,
,
, وی خواستار تجدید نظر درباره قوانین دست و پا گیر همچون سابقه وزارت کشوری در انتخاب فرماندار شد و گفت: شهرستان بروجن نیاز به فرمانداری توانمند دارد؛ ممکن است برخی ها سابقه وزرات کشوری نداشته باشند اما در عین حال نیروهای توانمندی باشند.

ملک محمدی با اشاره به وجود افراد نخبه، کاردان و متخصص در شهرستان بروجن، گفت: ما مشکل و کمبود نیرو نداریم که از مناطق دیگر بخواهیم تامین کنیم.

وی در توصیه ای خطاب به مسئولین گفت: خواسته ی شوراهای شهرستان و منطقه این است که نیروهای ورزیده و توانمند در سطح ادارات به کارگیری شوند.

ملک محمدی
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه