اخبار داغ

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب؛

ثبت ۷۹ مورد دوقلوزایی و ۶ مورد سه قلوزایی در میاندوآب از ابتدای امسال/ آمار ازدواج و ولادت در میاندوآب کاهش یافت

ثبت ۷۹ مورد دوقلوزایی و ۶ مورد سه قلوزایی در میاندوآب از ابتدای امسال/ آمار ازدواج  و ولادت در میاندوآب کاهش یافت
رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب گفت: بر اساس آمار تحلیلی در 10 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، آمار ازدواج و ولات در میاندوآب کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا لقایی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه در ۱۰ ماهه نخست امسال یک هزار و ۹۰۶ مورد ازدواج در میاندوآب ثبت شده است، گفت: بررسی آمار ازدواج نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشانگر کاهش در این زمینه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب با اشاره به اینکه بیشترین ازدواج ثبت شده برای زوج در گروه سنی ۲۵ تا۲۹ سال و زوجه ۱۵ تا ۱۹ سال است، اظهار کرد: از ازدواج های ثبت شده یک هزار و ۱۱۸  مورد شهری و ۷۸۸ مورد روستایی بوده است.

,

وی افزود: بررسی آمار طلاق نیز حکایت از افزایش داشته و  بر اساس آمار تحلیلی، بیشترین میزان طلاق در سال های نخست زندگی روی داده است.

,

لقایی به میزان ولادت در ۱۰ ماه نخست امسال در میاندوآب نیز اشاره و  تصریح کرد: در ۱۰ ماه نخست امسال  تعداد چهار هزار و ۲۶۹ مورد واقعه ولادت در میاندوآب ثبت شده است که بر اساس آمار تحلیلی حدود چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دارد.

,

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب با بیان اینکه تعداد نوزادان پسر متولد شده در ۱۰ ماهه امسال بیشتر از دختر است، گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال دو هزار و ۲۷۰ مورد نوزاد پسر و یک هزار و ۹۹۹ مورد نوزاد دختر در میاندوآب متولد شده اند.

,

وی با اشاره به اینکه در هر ماه ۴۲۷ نوزاد در میاندوآب متولد شده است که از این تعداد ۷۹ واقعه دوقلوزایی و  شش واقعه نیز سه قلو بوده است، افزود: از تعداد نوزادان متولد شده نیز یک هزار و ۲۶۲ مورد شهری و دو هزار و هفت مورد نیز روستایی بوده است.

,

لقایی تصریح کرد: بررسی آمار ۱۰ ماهه، ثبت یک هزار و شش مورد واقعه وفات را در شهرستان میاندوآب نشان می دهد که تقریبا برابر با مدت مشابه سال قبل بوده است.

,

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد جمعیت شهرستان کارت هوشمند ملی را دریافت کرده اند، افزود: در شهرستان میاندوآب۲۰۵ هزار و۹۲۸ نفر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند که تقریبا ۵۰ درصد آنها کارت هوشمند ملی را دریافت کرده اند.

,

وی هم چنین با اشاره به اینکه بر اساس سرشماری سال ۹۵ جمعیت شهرستان میاندوآب ۲۷۳ هزار و ۹۴۹ نفر است، گفت: حدود ۵۴/۰۴ درصد جمعیت میاندوآب شهری و ۴۵/۹۶ درصد روستایی هستند.

,

لقایی به فراونی نام ها نیز اشاره و اظهار کرد: در میاندوآب نام های محمد، امیرعلی، علی، مهدی و علی اصغر بیشترین اسامی انتخابی خانواده های میاندوآبی برای پسران و نام های فاطمه، زهرا، ال آی، یسنا و باران نیز نام های برگزیده برای دختران است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه