اخبار داغ

دامنه و بستر مواد مخدر هر روز گسترده ‌ترمی شود

دامنه و بستر مواد مخدر هر روز گسترده ‌ترمی شود
فرماندار اردستان، گفت: دامنه و بستر مواد مخدر هر روز گسترده ‌تر می‌شود و ما در این ارتباط باید پیشگیری و مبارزه بیش از پیش و جدی را در دستور کار قرار دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛علیرضا غیور امروز، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: یکی از معضلات مهم اجتماعی شهرستان اردستان مسئله اعتیاد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

وی افزود: یکی از خواسته‌های مردمی برای جلوگیری از پیشگیری اعتیاد بوده که جا دارد مسئولان آن رادر اولویت برنامه‌ها قرار دهند.

,

فرماندار اردستان گفت: باید بتوانیم خواسته به حق مردمی را پاسخگو بوده و این فرایند مواد مخدر هیچگاه در طی زمان متوقف نشده است.

,

غیور با بیان اینکه مسائل مربوط به مواد مخدر و اعتیاد هر روز یک موضوع جدیدی را در خود دارد، تصریح کرد: دامنه و بستر مواد مخدر هر روز گسترده ‌تر می‌شود که ما در این ارتباط باید پیشگیری و مبارزه بیش از پیش را در دستور کار قرار دهیم.

,

وی تاکید کرد: مکانهای آلوده که در زمینه توزیع و مصرف مواد مخدر در جای جای شهرستان وجود دارد شناسایی شده و نیروی انتظامی آن را برای جلسات بعدی ارائه دهد.

,

غیور اعلام کرد: مهمترین دغدغه ای که در حال حاضر در جامعه وجود دارد مصرف قرصهای متادون درمانی است که به نوعی اعتیاد را به منظور قانونمند کردن کنترل می کند، که اثرات سوء آن مد نظر خواهد بود.

,

وی افزود: یکی از موضوعاتی که باید به آن پرداخته شود بازار سیاه متادون در اردستان است و مسائلی مطرح بوده که مورد خوشایند نیست و اداره بهزیستی و شبکه بهداشت در ارتباط با مراکز نظارت در روی متادون بررسی بیشتری را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه