اخبار داغ

مدیرعامل موسسه خیریه حضرت رقیه (س):

اشتغال زنان خودسرپرست در کشور انجام می‌شود / حرف بدون عمل مشکلات نیازمندان را کم نمی‌کند

اشتغال زنان خودسرپرست در کشور انجام می‌شود / حرف بدون عمل مشکلات نیازمندان را کم نمی‌کند
کمک، حمایت و رفع مشکلات نیازمندان بخصوص نوعروسان، زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست یکی از بهترین فعالیت‌ها است که برای محرومیت‌زدایی بسیار تاثیرگذار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین صمدیان مدیرعامل موسسه خیریه حضرت رقیه (س) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی زنان خبر اظهار داشت: 110 جهیزیه در قالب طرح هر مسجد یک جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته‌ها و خیریه‌ها اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  زنان خبر , زنان خبر,

وی افزود: فاز اول این طرح اجرا شد و تا پایان سال جاری اهدای 500 جهیزیه به مددجویان صورت خواهد گرفت.

,

صمدیان با اشاره به اهدای جهیزیه به استان‌های محروم بیان کرد: 8 هزار جهیزیه تا پایان خرداد ماه سال آینده در 14 استان محروم کشور از جمله  خراسان رضوی، بوشهر، هرمزگان، سیستان ‌و بلوچستان و... به نیازمندان تحویل داده می شود.

,

وی ادامه داد: موسسه خیریه حضرت رقیه (س) 14 طرح با موضوع محرومیت زدایی دارد که شامل حمایت‌های تحصیلی، کمک‌های معیشتی، حمایت از نخبگان، ساخت سرویس‌های بهداشتی در محروم‌ترین مناطق کشور و... است.

, وی ادامه داد: موسسه خیریه حضرت رقیه (س) 14 طرح با موضوع محرومیت زدایی دارد که شامل حمایت‌های تحصیلی، کمک‌های معیشتی، حمایت از نخبگان، ساخت سرویس‌های بهداشتی در محروم‌ترین مناطق کشور و... است.,

مدیرعامل موسسه خیریه حضرت رقیه (س) با اشاره به حمایت از بانوان سرپرست خانواده اذعان داشت: بانوان سرپرست خانواده و زنان بدسرپرست دارای مشکلات اقتصادی فراوانی هستند که باید برای کاهش این مشکلات و توانمندسازی آنان اقدام جدی کرد، با حرف و برنامه‌ریزی بدون عمل از میزان آسیب‌ها و مشکلات آنان کاسته نخواهد شد.

, مدیرعامل موسسه خیریه حضرت رقیه (س) با اشاره به حمایت از بانوان سرپرست خانواده اذعان داشت: بانوان سرپرست خانواده و زنان بدسرپرست دارای مشکلات اقتصادی فراوانی هستند که باید برای کاهش این مشکلات و توانمندسازی آنان اقدام جدی کرد، با حرف و برنامه‌ریزی بدون عمل از میزان آسیب‌ها و مشکلات آنان کاسته نخواهد شد.,

وی خاطرنشان کرد: حمایت‌های موسسه خیریه حضرت رقیه (س) از طریق نهادها، خیریه‌های حمایتی بخصوص کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان‌های مردم نهاد است که با همکاری سپاه پاسداران پشتیبان آنها هستیم.

, وی خاطرنشان کرد: حمایت‌های موسسه خیریه حضرت رقیه (س) از طریق نهادها، خیریه‌های حمایتی بخصوص کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان‌های مردم نهاد است که با همکاری سپاه پاسداران پشتیبان آنها هستیم.,

صمدیان با تاکید بر توان‌افزایی و اشتغال بانوان سرپرست خانواده گفت: اشتغال و توانمند‌سازی زنان خودسرپرست و بدسرپرست ضروری است و در این راستا اشتغال پروژه‌ای در سطح کشور و نقاط مرزی محروم انجام می‌شود.

, صمدیان با تاکید بر توان‌افزایی و اشتغال بانوان سرپرست خانواده گفت: اشتغال و توانمند‌سازی زنان خودسرپرست و بدسرپرست ضروری است و در این راستا اشتغال پروژه‌ای در سطح کشور و نقاط مرزی محروم انجام می‌شود.,

وی طرح کفایت، طرح اکرام، طرح عیادت، طرح رضایت، طرح مرمت، طرح سعادت، طرح برکت، طرح زیارت و... را از جمله برنامه‌ها و طرح‌های موسسه خیریه حضرت رقیه (س) برشمرد.

, وی طرح کفایت، طرح اکرام، طرح عیادت، طرح رضایت، طرح مرمت، طرح سعادت، طرح برکت، طرح زیارت و... را از جمله برنامه‌ها و طرح‌های موسسه خیریه حضرت رقیه (س) برشمرد.,

مدیرعامل موسسه خیریه حضرت رقیه (س) در ادامه اظهار کرد: خیرین و نیکوکارن می‌توانند با کمک‌های انسان‌دوستانه و ارتباط با ما در راستای حمایت‌ از نیازمندان گام بردارند؛ موسسه‌های خیریه در صورت نیاز به کمک می‌توانند با مراجعه به سایت موسسه خیریه حضرت معصومه (س) درخواست خود را مطرح کنند.

, مدیرعامل موسسه خیریه حضرت رقیه (س) در ادامه اظهار کرد: خیرین و نیکوکارن می‌توانند با کمک‌های انسان‌دوستانه و ارتباط با ما در راستای حمایت‌ از نیازمندان گام بردارند؛ موسسه‌های خیریه در صورت نیاز به کمک می‌توانند با مراجعه به سایت موسسه خیریه حضرت معصومه (س), درخواست خود را مطرح کنند.,

انتهای پیام/*

, انتهای پیام/*]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه