اخبار داغ

کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی جوانان ایران توسط کاراته کای گلستانی+ تصویر

کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی جوانان ایران توسط کاراته کای گلستانی+ تصویر
ایمان برزعلی هنرجوی پایگاه استعدادیابی کاراته بسیج علی آبادکتول مدال برنز مسابقات قهرمانی کاراته جوانان ایران انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات کاراته آسیایی را از آن خود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین نامه؛ مسابقات کاراته قهرمانی و انتخابی تیم های پسران رده نوجوانان، جوانان و امید با حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت کننده به مدت 3 روز در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین نامه؛ ,

تیم منتخب کاراته استان گلستان پس از برگزاری مسابقات انتخابی این استان و چند دوره اردوی انتخابی با تیمی تقریباً کامل به این دوره از مسابقات اعزام شد.

,

رحمت نظری، رمضانعلی جبله، مهدی نقابی و حمید حسین پور به سرپرستی مرتضی دامن افشان مربیگری این تیم منتخب را عهده داشتند.

,

مسابقات رده سنی امید روز چهارشنبه و رده نوجوانان روز پنجشنبه برگزار شد که نمایندگان گلستان در این 2 روز موفق به کسب مدال نشدند. امید استان به پیروزی تیم جوانان در مسابقات روز جمعه بود.

,

رده سنی جوانان در ۵ وزن برگزار شد که با وجود توانایی نمایندگان، ایمان برزعلی توانست مدال برنز این مسابقات را در وزن ۷۶- کیلوگرم به خود اختصاص دهد.

,

برزعلی در ماه گذشته نیز موفق به کسب مدال طلای مسابقات کاپ آزاد جهانی در کشور بلژیک شده و به تازگی از رده نوجوانان به رده جوانان آمده است.

,

وی با اقتدار در ۳ بازی نخست حریفان سرسخت خود را مغلوب کرد. اما در بازی چهارم علیرغم شایستگی با رای داوران بازنده شد و در جدول شانس مجدد با اختلاف امتیاز بالا، ۲ حریف خود را از پیش رو برداشت و موفق به کسب مدال برنز شد و به این ترتیب جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورد.

,

ایمان برزعلی از قهرمانان با اخلاق کاراته شهرستان علی آباد کتول بوده و در پایگاه استعدادیابی کاراته بسیج و زیر نظر رحمت نظری مشغول فعالیت است. وی در ۲ سال گذشته تقریبا در تمامی مسابقات برگزار شده سطح کشور و مسابقات بین المللی توانست مدال کسب کند و حال امید است این ورزشکار جوان و تازه نفس شهرستان علی آباد کتول در اردوهای تیم ملی، پیراهن تیم ملی را که دور از انتظار هم نیست، به دست آورد.

,

به گزارش زرین نامه؛ اعضا و مربیان تیم منتخب استان گلستان همچنین در پیامی از تلاش ها و حمایت های اسماعیل جبله رییس هیات کاراته استان که شرایط خوبی را برای اعزام این تیم مهیا کرده بود، قدردانی کردند.

, به گزارش زرین نامه؛,

KARATE1

, KARATE1,

KARATE1

, KARATE1,

KARATE1

, KARATE1,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه