اخبار داغ

همزمان با دهه مبارکه فجر؛

المپیاد ورزش های همگانی در مهاباد برگزار خواهد شد

المپیاد ورزش های همگانی در مهاباد برگزار خواهد شد
رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد از برگزاری اولین دوره المپیاد ورزش های همگانی در سطح شهرستان مهاباد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان؛ رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد امروز از برگزاری اولین دوره المپیاد ورزش های همگانی همزمان با دهه مبارک فجر در سطح این شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکریان,

مصطفی پور که در جلسه شورای ساماندهی به امور جوانان مهاباد که در فرمانداری این شهرستان برگزار شده بود سخن می گفت در این باره افزود: این المپیاد به صورت سراسری و با هدف بالابردن نشاط اجتماعی بدون محدودیت سنی و در 9 رشته ی ورزش از 19 بهمن ماه امسال آغاز و طی مدت یکی هفته برگزار خواهد شد.

,

وی با اشاره به ظرفیت بالای مهاباد در حوزه های مختلف ورزشی افزود: در سطح شهرستان مهاباد بیش از 9000 هزار ورزشکار سازماندهی شده که در قالب 43 هیات در 70 باشگاه ورزشی خصوصی و 20 باشگاه دولتی در رشته های مختلف در حال فعالیت هستند که این ظرفیت مهاباد را در رتبه دوم استانی بعد از ارومیه قرار داده است.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد با دعوت از مسئولین ادارت شهرستان این اداره را در برگزاری هرچه با شکوه تر اولین دوره المپیاد ورزشهای همگانی مهاباد هماهنگی و همکاری لازم را به عمل آورند.

,

به گفته مصطفی پور ثبت نام از شهروندان علاقه مند برای شرکت در این المپیاد با شعار همه برنده ایم برگزار خواهد شد از روز پنجم بهمن ماه به مدت 10 روز آغاز و تا روز 15 همان ماه ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه