اخبار داغ

سرپرست فرمانداری سلماس:

لزوم اجرای برنامه های فرهنگی موثر برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل های آینده

لزوم اجرای برنامه های فرهنگی موثر برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل های آینده
سرپرست فرمانداری سلماس گفت: برای انتقال هر چه بهتر مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل های بعد باید در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی موثر برای این قشر کار کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذرپیام: جواد جبارزاده در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسمات دهه فجر که امروز با حضور روسای ادارات این شهرستان برگزار شد، با تبریک فرارسیدن سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران و ایام الله دهه فجر به همه مردم ایران اظهار کرد: دهه فجر یادآور روزهای پایداری و بالندگی ملت بصیر و دیندار ایران است که در سرمای زمستان بهاری پرشور آفریدند و ظلم و ستم و را از کشور بیرون راندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرپیام,

وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات و اقدامات نظام جمهوری اسلامی به مردم است و همه مسئولین واحد ها باید تمام تلاش خود را برای تبیین این دستاوردها و خدمات مختلف به کار گیرند.

,

جبارزاده خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی موثر یکی از بهترین راه های انتقال مفاهیم و ارزشهای انقلاب به نسلهای سوم و چهارم انقلاب است و تمامی دستگاهها و ادارات باید در مسیر کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی در ایام دهه فجر گام بردارند.

,

حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه سلماس نیز در این جلسه با اشاره به وجود امنیت با گذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: وجود امنیت پایدار در کشور مرهون پیروزی انقلاب اسلامی است و همگی باید قدر نعمت امنیت را در کشور بدانیم.

,

موسوی تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه ایران با آگاهی کامل و در سایه ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، آرزوهای دشمنان انقلاب اسلامی را به یأس و ناامیدی مبدل کرده اند.

,

امام جمعه سلماس اظهار کرد: امروز یکی از اهداف دشمنان تخریب و تحریف امام(ره) و راه امام است و بر همین اساس باید در برنامه های دهه فجر در خصوص تبیین شخصیت و منش و راه امام(ره) تلاش بیشتری صورت گیرد.

,

وی بااشاره به همزمانی ایام دهه فجر با ایام فاطمیه نیز افزود: دستگاه های دولتی و اداری حتما حرمت ایام فاطمیه را در برگزاری برنامه های خود مدنظر داشته باشند و در تزیین ادارات و معابر به نصب نمادها و پرچم هایی از ایام فاطمیه و ظپرچم ایران دقت شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه