اخبار داغ

معاون خدمات شهری شهرداری تبریز؛

تصاویر هیچ‌کدام از شهدا از سطح شهر جمع‌آوری نشده است/ در قاب‌های خالی شهر تصاویر مفاخر را نصب کردیم

تصاویر هیچ‌کدام از شهدا از سطح شهر جمع‌آوری نشده است/ در قاب‌های خالی شهر تصاویر مفاخر را نصب کردیم
برزگرجلالی گفت: عکس شهدا از جایی برداشته نشده بلکه چارچوب‌های خالی که پوسیده بودند تمیز گشته و در آنها عکس مفاخر نصب گردیده که در بین این مفاخر تصاویر شهدا نیز وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود برزگرجلالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج در پاسخ به این سوال که آیا بنرهای تصاویر شهدا از سطح شهر جمع آوری شده‌ و یا با عکس مفاخر تعویض شدند، اظهار داشت: عکس شهدا از جایی برداشته نشده بلکه چارچوب‌های خالی که پوسیده بودند تمیز گشته و در آنها عکس مفاخر نصب گردیده که در بین این مفاخر تصاویر شهدا نیز وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: عکس پدران شهدا، ایثارگرانی که در قید حیات هستند و هرکس که در شهر صاحب‌نام می‌باشند تصاویرشان در جاهای خالی نصب شده، نه اینکه عکس شهدا برداشته شده و تصاویر دیگری نصب شود و چنین چیزی صحت ندارد.

,

معاون خدمات شهری شهرداری تبریز با بیان اینکه برخی افراد می‌گویند که تنها عکس برخی شهدا نصب شود، عنوان کرد: برخی خانواده‌های شهدا گله‌مندند که شهرداری تنها عکس 50 یا 60 شهید را نصب کرده اما شهدای دیگری هم وجود دارند که تصاویرشان نصب شود، در این خصوص حق با این خانواده‌‌هاست.

,

وی افزود: در شهر به قدری قاب وجود ندارد که عکس همه شهدا نصب شده و تصاویر برخی زده می‌شود؛ در این باره در حال تصمیم می‌باشیم که تصاویر همه این شهدا نصب شود.

,

برزگر جلالی خاطرنشان ساخت: قرار است بسیج شهرداری و سپاه با همکاری هم طرحی را کار کنند که همه این شهدا ارزش‌ گذاری شوند و هیچ تصویری برداشته نشده و همچنان در کمربندی، منظریه و ورودی‌های شهر عکس شهدا وجود دارد و تنها در جاهای خالی عکس مفاخر نصب گردیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه