اخبار داغ

نماینده مردم طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی:

ساختمان سازی در باغات طرقبه- شاندیز خیانت به آیندگان است/ شوراهای اسلامی حساس باشند

ساختمان سازی در باغات طرقبه- شاندیز خیانت به آیندگان است/ شوراهای اسلامی حساس باشند
نماینده مردم طرقبه- شاندیز در مجلس ضمن تاکید بر لزوم حساسیت در شورا، تصریح کرد: ساختمان سازی در باغات طرقبه- شاندیز خیانت به آیندگان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز، محمد دهقان ظهر امروز در جمع مسئولان شوراهای شهرستان طرقبه - شاندیز، اظهار کرد: حلقه وصل مردم و حکومت شوراها هستند که اگر همین شوراها غیر مردمی شوند بلای بزرگی بر سر کشور می آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

وی با بیان اینکه مردمی ترین نهادها بسیج و شوراها به عنوان نماینده مردم هستند افزود: مصیبت بزرگ این است که مسئولان و نهادهایی به عنوان حلقه وصل حکومت با مردم چیزی را از جیب مردم برای خودشان در نظر داشته باشند.

,

 

,

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به برخی موضوعات مهم شهرستان طرقبه- شاندیز گفت: یکی از موارد مرزبندی شهرستان طرقبه شاندیز با شهر مشهد است که در حال پیگیری هستیم.

,

 

,

وی افزود: نگاه کلان به این موضوع داریم و معتقدیم این اراضی منطقه مربوط به کل ملت ایران است و باید حفظ و در راستای گردشگری و طبیعت به کار گرفته شود.

,

 

,

دهقان تصریح کرد: برخی می خواهند این زمین ها را از شهرستان طرقبه شاندیز جدا و ساختمان سازی کنند و لذا به همه شهرداران این موضوع را متذکر شده ایم.

,

 

,

وی افزود: آنچه که از طبیعت و مناطق بکر مانده باید تبدیل به فضای سبز شود و همه ملت استفاده کنند و این نگاه ملی به قضیه است.

,

 

,

نماینده مردم طرقبه شاندیز در مجلس گفت: این بنگاه های ساختمانی با شرکت ها و دولت ها همکاری و قصد دارند پس از ساخت و ساز منفعت زودگذر خودشان و شهرداری را تأمین کنند.

,

 

,

وی با گلایه از این موضوع که چرا یک پارک بزرگ و مناسب برای مردم وجود ندارد افزود: منطقه طرقبه شاندیز تنفس گاه شهر است و باید زمینه ای برای استفاده تمام مردم شهر بوجود آید.

,

 

,

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: گلبهار برای سرریز سکونت شهر مشهد طراحی و ساخته شده است که بزودی پیمانکار خارجی و داخلی برای ساخت متروی این شهر فعالیت خواهند داشت.

,

 

,

وی بیان کرد: با بارگذاری جمعیتی در طرقبه شاندیز مخالف هستیم و نباید باغات در این منطقه به ساختمان تبدیل شود و اگر اقدامی در این راستا انجام خیانت به آینده و اهمیت منطقه است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه