اخبار داغ

نگاهی به پروژه های نیمه تمام شهرستان شاهرود؛

15 سال انتظار برای تکمیل ساختمان پزشکی قانونی شاهرود/ اعتباری که تخصیص داده نمی شود

15 سال انتظار برای تکمیل ساختمان پزشکی قانونی شاهرود/ اعتباری که تخصیص داده نمی شود
پزشک قانونی شاهرود که یکی از ادارات پرکار در حوزه قضایی استان سمنان است که ساختمان آن با گذشت بیش از 15 سال از شروع پروژه با 95 درصد پیشرفت فیزیکی نیمه تمام باقی مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار پزشک قانونی شاهرود که یکی از ادارات پرکار در حوزه قضایی استان سمنان است که به غیر از رسیدگی به آن دسته از پرونده های حقوقی شهرستان های شاهرود و میامی که نیاز به اظهار نظر پزشکی قانونی است به شهرستان های جاجرم، رامیان و آزادشهر نیز ارائه خدمت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار,

حجم پرونده های حقوقی ارجاع داده شده به پزشکی قانونی شاهرود آنقدر زیاد است که رتبه اول استان سمنان را از نظر تعداد مراجعان داراست و تنها در سال گذشته بیش از هشت هزار و یکصد و 50 مورد معاینه در پزشک قانونی شاهرود به ثبت رسیده است.

,

بی شک ارائه خدمات مطلوب به مراجعان نیازمند مکان مناسب و پرسنل کارآزموده و مجرب است اما ساختمان پزشک قانونی شاهرود با گذشت بیش از 15 سال از شروع پروژه با 95 درصد پیشرفت فیزیکی نیمه تمام باقی مانده است.

,

ساختمان پزشک قانونی شاهرود از پروژه های ملی است اما با گذشت 15 سال از زمانی که کلنگ احداث آن بر زمین زده شده با 95 درصد پیشرفت فیزیکی نیمه تمام باقی مانده است و بی شک با تکمیل این ساختمان و بهره برداری از آن کمبود فضا، سالن تشریح، آزمایشگاه و امکانات پزشکی قانونی شهرستان شاهرود مرتفع خواهد شد.

,

مجتبی رحمانی رئیس پزشک قانونی شاهرود در گفتگو با نسل شاهوار با اشاره به قرار گرفتن این شهرستان در مسیر تردد زائران علی بن موسی الرضا علیه اسلام گفت: به علت وقوع تصادفات فراوان در این مسیر حجم تعداد مراجعه کنندگان به این مرکز بسیار بالاست و تکمیل آن همراهی مسئولان استانی و محلی را می طلبد.

, نسل شاهوار ,

مهدی نوروزی مدیر کل پزشکی قانونی استان سمنان نیز با بیان اینکه 15 سال از آغاز به ساخت ساختمان پزشک قانونی شاهرود می گذرد گفت: این پروژه با 95 درصد پیشرفت فیزیکی نیمه تمام باقی مانده است.

,

وی تکمیل ساختمان پزشکی قانونی و بهره برداری از این مرکز را یکی ضرورت عنوان کرد و افزود: با راه ساختمان پزشکی قانونی شاهرود خدمت بزرگی به مردم شهرستان های شاهرود و میامی انجام شده و حجم مراجعات مردم شهرستان های شاهرود و میامی به مرکز استان نیز کاهش خواهد یافت.  

,

مدیر کل پزشکی قانونی استان سمنان در خصوص تامین اعتبار این پروژه بیان کرد: پروژه احداث ساختمان پزشک قانونی شاهرود یک پروژه ملی است و تخصیص اعتبار آن نیز ملی است و برای تکمیل این پروژه نیاز به ورود و تخصیص اعتبار ملی از سوی سازمان برنامه و بودجه و مدیریت برنامه ریزی است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه