اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

امام حسین(ع) راه بند نبود، راهگشا بود/ نصب بنر موجب اخلال در عبور و مرور مردم و آلودگی زیست محیطی می شود

امام حسین(ع) راه بند نبود، راهگشا بود/ نصب بنر موجب اخلال در عبور و مرور مردم و آلودگی زیست محیطی می شود
اکبر نژاد گفت: نصب بنر موجب اخلال در عبور و مرور مردم و آلودگی زیست محیطی می شود در تلاش هستیم برای جایزگینی از تلویزیون های شهری و یا سازه های نصب قانونی بنر را در سطح شهر افزایش دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شکور اکبر نژاد در گفت و گو با  زیتون  در رابطه با مصوبه اخیر شهرداری و شورای شهر، مبنی بر ممنوعیت  نصب بنر، در سطح خیابان های شهر گفت: نصب یک بنر در سطح شهر،300 سال فضای سبز را دچار اختلال می کند،

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون  ,

وی در ادامه با اشاره به استفاده هیئات مذبی در ایام عزاداری سالار شهیدان و ایام فاطمیه از بنر و داربست خاطرنشان کرد: قانون باید جدی گرفته شود. نمی توان سالار شهیدان را به نصب بنر در ایام عزاداری ارتباط داد. امام حسین(ع)  راه گشا بود، راه بند نبود. خود امام حسین هم راضی نیست در امور مردم خللی ایجاد شود.

,

وی گفت: عدم نصب بنر در وسط شهر، موضوع فرهنگی است. در تلاش هستیم از تلوزیون های شهری و دیگر طرحهای جایگزین استفاده شود که جملات و تصاویر زیبایی را بدون آسیب به فضای زیستی و نظم شهر به نمایش گزاریم. نصب بنر موجب اخلال در عبور و مرور مردم شده و گاها با برخورد به افراد عابر، باعث ایجاد  آسیب های مختلف می شود.

,

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز، افزود: طرح های جایگزین نصب بنر، در اولویت هستند.کارشناسان مربوطه در تلاش هاستند طرح های جایگزین نصب بنر و تبلیغات را بااستفاده از  تجربه  شهر های مختلف را بررسی کرده و طراحی کنند.

,

اکبرنژاد در ادامه با اشاره به رویداد فرهنگی تبریز 2018 خاطر نشان کرد: استارت رسمی این رویداد فرهنگی  زده شده که طرح هایی از جمله آموزش زیان به رانندگان وسائل نقلیه عمومی و  رسیدگی به وضعیت بهداشتی شهر تبریز، در دست اجرا است.  همچنین این رویداد فرهنگی  در آینده با حضور رئیس جمهور به طور رسمی آغاز خواهد شد. تبریز2018 یک اتفاق فرهنگی است که زمینه ای برای افزایش گردشگری، رونق کسب و کار و ایجاد شغل برای جوانان خواهد بود. 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه