اخبار داغ

از سوی معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرقدس صورت گرفت

تشریح برنامه‌های نیروی انتظامی شهرقدس در دهه فجر

تشریح برنامه‌های نیروی انتظامی شهرقدس در دهه فجر
معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرقدس، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ناجا این شهرستان به ‌مناسبت دهه فجر را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، مهدی دریاب، در تشریح برنامه‌های نیروی انتظامی شهرقدس بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیروزی انقلاب در پروسه‌ای از زمان صورت گرفت که ساختار تشکیلاتی به اسم نیروی انتظامی وجود نداشت. انقلاب ایران برگرفته از رهبری امام خمینی(ره) و مراجع تقلید است. دلیل این انقلاب مطالباتی بود که مردم برای اثبات حق و زنده نگه داشتن اسلام، از رژیم سابق داشتند و محدودیت هایی که از طرف مسئولین ایجاد می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

وی در ارتباط با نقش نیروی انتظامی در طول انقلاب گفت: بعد از انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی دستاوردهایی داشته است. به تبع نیروی انتظامی واقف قوه قضائیه بوده و براساس شرح وظایفی که از سوی مراجع قضایی و دادستان ها تعیین شده و اختیارات قانونی که دارد، تلاش می‌کند که با ناهنجاری‌ها، بی‌نظمی‌ها و هرچیزی که بخواهد به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیب برساند، برخورد کند.

,

دریاب در ارتباط با برنامه‌های دهه فجر نیروی انتظامی شهرستان قدس افزود: ناجا در دهه فجر برنامه های فرهنگی و اجتماعی بسیاری در دستور کار خود قرار داده است. از مهم ترین برنامه هایی که معاونت اجتماعی برگزار می کند، می توان به طراحی، چاپ و توزیع تراکت و بروشورهای حاوی مضامین آموزشی و تبلیغاتی به شهروندان با موضوع «آسیب‌های اجتماعی»، برگزاری جلسات چهره به چهره با اقشار مردم به منظور آشنایی با ترفندهای دشمن و برگزاری ایستگاه فرهنگی و اجتماعی با رویکرد امید آفرینی در راستای برگزاری راهپیمایی "یوم الله ۲۲بهمن" که با مشارکت تشکل های غیر دولتی فعال در حوزه ی آسیب های اجتماعی برگزار می شود و اجرای برنامه‌های دیگر اشاره کرد.

,

وی در ارتباط با مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مراکز آموزشی، بیان کرد: به تبع پیشگیری از آسیب های اجتماعی و افزایش بصیرت جامعه هدف، از جمله برنامه های محوری است که در دستور کار خود قرار داده ایم و به صورت مستمر با حضور کارشناسان در سطح مدارس با دو جامعه هدف دانش آموزی و خانواده های آنان، جلساتی برگزار کرده ایم که اثرات مطلوبی در خانواده ها و به خصوص بر دانش آموزان داشته است.

,

تشریح برنامه‌های نیروی انتظامی شهرقدس ضمن قدردانی از اصحاب رسانه، تصریح کرد: خبرنگاران، چشمان بیدار و زحمت کشانی هستند که اگر آنها نباشند توفیقات و کشفیات پلیس و سایر نهادهای دولتی به مردم اطلاع‌رسانی نخواهد شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه