اخبار داغ

رئیس ستاد دهه فجر استان یزد خبرداد

ساماندهی و اجرا برنامه‌های دهه فجر توسط 24 کمیته در میبد

ساماندهی و اجرا برنامه‌های دهه فجر توسط  24 کمیته در میبد
رئیس ستاد دهه فجر استان یزد در جلسه ستاد برگزاری دهه فجر شهرستان میبد گفت: 24 کمیته فرعی و اصلی در شهرستان میبد برای گرامیداشت دهه فجر امسال تشکیل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، نخستین جلسه ستاد برگزاری دهه فجر با حضور رئیس ستاد دهه فجر استان، فرماندارمیبد و مدیران ادارات و نهادها در فرمانداری میبد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,
 
,
فرماندار میبد در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران توسط مردم سلحشور ایران اسلامی با هدف استکبار ستیزی و مقابله با ظلم و ستم در میهن اسلامی بوجود آمد و حکومت جمهوری اسلامی تشکیل شد.
,
 
,
وی افزود: علی رغم همه مشکلاتی که دشمن برای ما ایجاد کرده و می کند، مردم سلحسور ایران اسلامی لحظه ای از بیعت خود با آرمانهای انفلاب کوتاه نمی آیند.
,
 
,
فلاح با اشاره به ایثار و فداکاری همه اقشار جامعه در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی گفت: جامعه امروز ما برای عبور از بحران اقتصادی به همان روحیات آغاز انقلاب و 8 سال دفاع مقدس نیاز دارد.
,
 
,
رئیس ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر استان هم از تشکیل 24 کمیته در شهرستان میبد در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان میبد خبرداد و گفت: این کمیته‌ها ظرف 3 روز باید شاخص‌ترین برنامه‌های خود را به ستاد دهه فجر اعلام کنند.
,
 
,
وی تصریح داشت: کمیته قرآن، نظارت و ارزیابی، پشتیبانی و تبلیغات،ایثارگران، بسیج و تشکل های مردمی، اصناف، مساجد، دانشجویان، فرهنگیان، زنان، حوزه فرهنگی و هنری،جوانان و ورزش،ارتباطات و رسانه، جهاد و امور عشایر و امنیتی از جمله کمیته های اصلی بزرگداشت ستاد دهه فجر هستند. 
,
 
,
رئیس ستاد دهه فجر استان با تاکید بر تبیین اهداف انقلاب برای نسل جدید و جوان امروزی اضافه کرد: برنامه های دهه فجر باید با محوریت مردم به ویژه حضور جوانان برنامه ریزی و اجرا شود. 
,
 
,
حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی در ادامه مردمی بودن را از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی خواند و افزود: حفظ انقلاب به‌عنوان ایدئولوژی و عقیده‌ای که حضرت امام آن را برای مردم تبیین کرده است باید اولویت نخست همه ما باشد.
,
 
,
وی با اشاره به برخی مسائل و مشکلات در جامعه تصریح کرد: اگرچه مسائل و مشکلات در کشور وجود دارد اما بیشتر این مشکلات را دشمنان ایجاد می‌کنند که باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار بود.
,
 
,
رئیس ستاد دهه فجر استان گفت: مردم فهیم و همیشه درصحنه ما در ایام‌الله دهه فجر مثل همیشه با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن که یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است بار دیگر به دشمنان نه خواهند گفت و دوستان انقلاب و روح امام و شهدا را شاد خواهند کرد.
,
 
,
آذین‌بندی سطح شهر و ادارات و نهادها در ایام‌الله دهه فجر از دیگر بحث‌های این جلسه بود.
,
 
,
انتهای پیام/اد
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه