اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر با حضور بدمینتون بازان ۱۵ کشور در زنجان

برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر با حضور بدمینتون بازان ۱۵ کشور در زنجان
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر با حضور بدمینتون بازان ۱۵ کشور در زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علی خلیلی امروز در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین دوره این مسابقات در استان زنجان اظهار کرد: این مسابقات از ۱۵ تا ۱۹ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تیم‌ها از ۱۵ بهمن وارد زنجان می‌شوند، ابراز کرد: ۱۶ بهمن ماه مسابقات به صورت رسمی آغاز می‌شود و اختتامیه نیز ۱۹ بهمن ماه با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و استاندار زنجان برگزار خواهد شد.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برگزاری این مسابقات در دو رده آقایان و بانوان خاطرنشان کرد: سالن مادران و کودکان برای برگزاری این مسابقات انتخاب شده است.

,

وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی قبل از برگزاری مسابقات در استان زنجان عنوان کرد: ۱۵ کشور از قاره‌های مختلف در کنار بدمینتون بازان ایرانی در این مسابقات نماینده خواهند داشت.

,

خلیلی با بیان اینکه جایزه این مسابقات ۲۵ هزار دلار تعیین شده است، گفت: تامین جایزه ۲۵ هزار دلاری بازیکنان برعهده استان زنجان است.

,

وی با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات فرصتی برای معرفی توانمندی‌های گردشگری و فرهنگی استان زنجان برای مهمانان داخلی و خارجی است، افزود: این میزبانی در ارتقا سطح کمی و کیفی رشته بدمینتون تاثیرگذار خواهد بود.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه می‌توان این رشته پرطرفدار ورزشی را در بعد همگانی و قهرمانی برای مردم استان معرفی کرد، اظهار کرد: شناسایی نقاط قوت و ضعف در برگزاری مسابقات فراملی و ایجاد شور و نشاط در فضای ورزش استان و کسب درآمد برای مردم استان از مزایای برگزاری این مسابقات است.

,

وی بیان کرد: کمیته‌های تخصصی برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات در نظر گرفته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه