اخبار داغ

پس از اعلام نتایج؛

لنجان مقام سوم رقابت‌های وزنه‌برداری استان را کسب کرد/ معتمدی و خاکی راهی تیم ملی شدند

لنجان مقام سوم رقابت‌های وزنه‌برداری استان را کسب کرد/ معتمدی و خاکی راهی تیم ملی شدند
رئیس هیات وزنه‌برداری شهرستان لنجان از کسب مقام سوم رقابت‌های وزنه‌برداری بزرگ‌سالان استان اصفهان توسط تیم وزنه‌برداری لنجان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصدای لنجان؛ از کسب مقام سوم رقابت‌های وزنه برداری بزرگ‌سالان استان اصفهان توسط تیم وزنه‌برداری این شهرستان خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای لنجان,

محمدرضا ضیایی با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها عارف خاکی در حرکت یک ضرب وزنه ۱۴۵ کیلوگرم و در دو ضرب وزنه ۱۸۵ کیلوگرم را بالای سر برد و رسول معتمدی هم موفق شد به ترتیب وزنه‌های ۱۵۷ و ۲۰۰ کیلوگرم را در حرکات یک ضرب و دوضرب مهار کند که در مجموع تیم شهرستان لنجان موفق شد مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

,

وی از اعزام رسول معتمدی و عارف خاکی به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در دسته‌های ۹۴ و ۸۵ کیلوگرم خبر داد و خاطرنشان کرد: این دو وزنه‌بردار مدت زیادی است که برای مسابقات جهانی به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شده‌اند و از ۱۱ بهمن ماه سال جاری هم به اردوی تیم ملی اعزام خواهند شد.

,

شهرستان لنجان یکی از مناطق پرافتخار کشور در کسب عناوین قهرمانی در رشته وزنه‌برداری است که از جمله آن‌ها می‌توان به کسب اولین مدال طلای المپیک در تاریخ استان اصفهان توسط سهراب مرادی اشاره کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه