اخبار داغ

در دیدار مدیران ورزش پیشوا با نماینده مردم دشت ورامین در مجلس مطرح شد

بررسی مشکلات ورزش و جوانان در پیشوا / آینده ورزش پیشوا درخشان است

بررسی مشکلات ورزش و جوانان در پیشوا / آینده ورزش پیشوا درخشان است
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا به منظور رفع مسایل و مشکلات ورزش و جوانان این شهرستان با نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی ندای پیشوا؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا شب گذشته در نشستی با نماینده سیدحسین نقوی حسینی، خواستار حمایت جدی وی از ورزش شهرستان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای پیشوا؛, ندای پیشوا,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا طی سخنانی در این دیدار اظهار داشت: با توجه به نابسامانی وضعیت موجود در ورزش منطقه به اتفاق پرسنل برآن شدیم تا با همکاری هیئت‌های ورزشی با کار جهادی مشکلات و موانع حوزه ورزش را با حمایت‌های همه جانبه مدیرکل ورزش وجوانان استان تهران، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان برطرف کنیم.

,

طاهری گندمانی با اشاره به سرانه پایین ورزشی در پیشوا گفت: ما در سطح شهرستان تعداد انگشت شمار اماکن و فضای ورزشی دولتی و خصوصی داریم که با توجه به فرسودگی برخی از آن‌ها قابلیت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان وجود ندارد و با پیگیری‌های انجام شده و تکمیل پروژه ملی سالن ورزشی حبیب‌آباد و همچنین احداث فاز اول استادیوم 5 هزار نفری گامی بسیار مهم در ارتقا سرانه ورزشی پیشوا خواهیم برداشت.

,

وی، نداشتن استخر سرپوشیده دولتی و زمین چمن شهری را مهم‌ترین مشکلات ورزشی پیشوا برشمرد و افزود: خواستار پیگیری نماینده مردم در مجلس از طریق وزارت ورزش و جوانان برای پیش‌بینی مکان‌های مذکور در برنامه سال آتی هستیم.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا تصریح کرد: به‌منظور حمایت و تشویق هیئت‌های ورزشی و فعال‌سازی آن‌ها نیازمند بودجه و اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال هستیم که امیدواریم با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی این مشکل اساسی نیز برطرف شود.

,

 

,

آینده ورزش پیشوا درخشان است

, آینده ورزش پیشوا درخشان است, آینده ورزش پیشوا درخشان است,

دکتر سیدحسین نقوی، نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار خرسندی از انتصاب فردی با تحصیلات عالیه و مرتبط با ورزش شهرستان پیشوا اظهار داشت: حضور طاهری گندمانی در راس هرم ورزش وجوانان نشان از آینده‌ای درخشان برای ورزش پیشوا است.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه ورزش و جوانان شهرستان پیشوا باید در سه حوزه افزایش سرانه ورزشی، فعال‌سازی هیئت‌های ورزشی و تشکیل تیم‌های ورزشی مختلف در لیگ‌های برتر کشور سرمایه‌گذاری و کار جهادی کنند تا برگ زرین در کارنامه خود داشته باشند و ماندگار شود.

,

وی افزود: احداث و افتتاح اماکن وفضاهای ورزشی در ارزیابی و عملکرد روسای ادارات مهم است و در پایان کار باید دید در سال‌های مدیریتی وی چه تعداد سالن، زمین چمن و تجهیزات برای پیشوا به ارمغان آمده است و در این راستا باید پیگیری مجدانه در کارها باشد تا به نتیجه برسیم و هرکجا نیاز به حضور بنده باشد برای مردم شریف پیشوا آماده همکاری و حمایت هستم.

,

نقوی حسینی با اشاره به نبود تیم‌های ورزشی شهرستان پیشوا در سطح لیگ کشوری بیان داشت: نمودار و افتخار ورزشی هر منطقه لیگ آن شهرستان است و به‌همین منظور باید هرچه سریع‌تر در رده‌های پایه و دانش‌آموزان برنامه‌ریزی و با سازماندهی در کلیه رده‌ها در رشته‌های مختلف ورزشی سرمایه‌گذاری شود.

,

وی ادامه داد: هیئت‌های ورزشی پیشوا از هم گسیخته و پراکنده هستند و گاهی یک نفر تنها به‌عنوان مسئول هیئت منصوب و فعالیتی نداردو این کار سازماندهی شده نبوده و نظم و قاعده‌ای ندارد و به‌این منظور ساماندهی هیئت‌های ورزشی از مهم‌ترین وظایف مدیریتی است که قطعاً باتجربه و سوابقی که در کارنامه خود دارید موفق خواهید شد.

,

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با حمایت همه جانبه از ورزش و قشر جوان تصریح کرد: تلاش جهادی و فعالیت شبانه‌روزی شما و مجموعه پرسنل اداره ورزش وجوانان بسیار مهم است در توسعه و ارتقا سطح کمی و کیفی ورزش شهرستان امیدواریم با ایجاد هماهنگی و تعامل مشکلات و نواقص مرتفع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه